וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון עידן צפוי לעזוב את עיתון העיר

אמילי גרינצווייג

5.8.2010 / 12:06

עורך המקומון בשנתיים האחרונות עשוי לעזוב את העיתון בעקבות האיחוד עם עכבר העיר שצפוי אחרי החגים. עומר שוברט מועמד להחליפו

עורך העיר אלון עידן, עשוי לעזוב את תפקידו בקרוב. לוואלה! ברנז'ה נודע כי הסיבה לעזיבתו הצפויה של עידן היא האיחוד בין המקומון למדריך עכבר העיר לכדי גיליון אחד והשינוי ברוח המקומון שיקרה בעקבותיו. אם אכן יעזוב עידן, מי שככל הנראה יערוך את העיתון המאוחד יהיה עומר שוברט. שוברט ערך בעבר את עמודי החדשות של העיר ולפני תשעה חודשים הוא מונה לסגן עורך המגזין טיים אאוט.

עידן מונה לתפקיד העורך הראשי של העיר לפני שנתיים. לפני כן שימש כעורך המשנה בעיתון ובמקביל הוא כותב ביקורות טלוויזיה בהארץ. בשלב זה נבדקת אפשרות לפיה עידן ישאר בקבוצת הארץ בתפקיד אחר.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, ברשת שוקן צפוי מהלך אסטרטגי של איחוד העיר עם המדריך "עכבר העיר" מיד אחרי החגים. בשנים האחרונות עבר העיתון מספר גלגולים ושינויי פורמט: בפברואר השנה הוחלט להוציא את עיתון העיר בגודל A4, לפני כן באפריל 2008 רוכזו מערכי העריכה של כל מקומוני רשת שוקן במערכת בתל אביב כחלק משינוי המבנה של הרשת. לאחרונה מונה אבי סולומון, העורך הראשי של רשת שוקן גם למנכ"ל הרשת והוא אחראי הן על התוכן והן על הפן המסחרי של מקומוני קבוצת הארץ.

מרשת שוקן סרבו להגיב. את תגובתו של עומר שוברט לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully