וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור קניספל מונה לעורך "פנאי פלוס"

אמילי גרינצווייג

8.8.2010 / 11:33

קניספל, שהיה בעבר עורך משנה במגזין, יחליף את נירית וייס שהודיעה על פרישה ויכנס לתפקיד מיד אחרי החגים. וייס: "קניספל הוא הבחירה המושלמת לתפקיד"

אור קניספל מונה לעורך הראשי של מגזין "פנאי פלוס". קניספל יחליף את נירית וייס, שהודיעה על פרישה מתפקידה לאחר חמש וחצי שנים. הוא יחל בתפקידו מיד אחרי החגים.

קניספל, שימש עד לפני כשלוש שנים כעורך משנה לנירית וייס, שהביאה אותו עימה לעיתון, והיה חלק מצוות שינוי המגזין. בשלוש השנים האחרונות הוא עבד בביט אינטראקטיב ובארצה הפקות, שם שימש כאחראי תחום האינטרנט. במסגרת תפקידו הוא אחראי על ההקמה של אתר סלונה, בנוסף פיתח את הפורמט הטלוויזיוני "שדרג את הסלב" ששודר במשך שתי עונות בערוץ הבידור הישראלי.

נירית וייס: "קניספל הוא הבחירה המושלמת לתפקיד. הוא מכיר היטב את ה-DNA של 'פנאי פלוס', והיה שותף מלא להתוויתו. אני מאחלת לו ולמערכת הצלחה רבה".

אור קניספל: " כבוד גדול עבורי וכיף גדול לחזור ל'פנאי פלוס' ולידיעות מגזינים. זו תקופה מאתגרת לעיתונות המודפסת, ואני מקווה שאצליח לעמוד באתגר שמציבים לנו אתרי האינטרנט. אני יודע שאני מגיע למקום ולצוות שמוכן לאתגר הזה, בין היתר בזכות הירושה המפוארת שמשאירה אחריה נירית.

"אני עוזב את 'ביט', ובעיקר את 'סלונה' לאחר התלבטות רבה וברגשות מעורבים, אבל בביטחון שאימי, רונית, עופר, וכמובן גיא בהר ועמיר גולן, וכל הצוות המצוין שאיתם, ימשיכו להוביל את המיזם בכישרון. אני מודה להם, וגם לשי אינס ולאנשי 'ארצה', על שלוש שנים נפלאות של הזדמנויות חדשות ויצירה בחברת תוכן מדהימה, שהיא הרבה יותר ממקום עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully