וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי זיני מצטרף לערוץ 8

אמילי גרינצווייג

8.8.2010 / 14:36

הבמאי והמפיק ישמש המנהל האומנותי של הערוץ. אייל אופנהיים: "ללוי זיני יש ניסיון של 30 שנה ורעב של סטודנט בשנה ראשונה לקולנוע"

לוי זיני מצטרף לערוץ 8 וישמש כמנהל האומנותי של הערוץ. במסגרת תפקידו ישמש זיני אחראי על סרטי התעודה, בחירת הסרטים שיזכו לתמיכת הערוץ וליווי תהליך היצירה של הסרטים.

זיני, זוכה פרס שר החינוך והתרבות לבמאים בשנת 2000, החל את עשייתו הקולנועית באמצע שנות ה-70 בעריכת סרטי עלילה וסרטים תיעודיים. בין סרטיו כבמאי וכמפיק ניתן למצוא את: "הכותל בידינו", "רק כך אני יכול לראות" שזה בציון לשבח בפסטיבל וולגין ירושלים, "אנפאזה",זוכה פרס הסרט התיעודי בפסטיבל חיפה וציון לשבח בפסטיבל אמסטרדם, "התכנית להגנת עדים" ו-ו-"6 ימים באוקטובר" – סיפור חטיפתו ומותו של החייל נחשון וקסמן. בימים אלו עובד זיני על סרט תיעודי המלווה את סיפור חייו ומותו של דן בן אמוץ.

זיני שימש בעבר כיוצר והבמאי הראשי של תכנית התחקירים "בולדוג" בערוץ 8, ביים מספר פרקים בתכנית התחקירים של אושרת קוטלר "סדר יום" ואף שימש כבמאי ועורך ראשי של הסדרה "הלינק" בערוץ 8.

לוי זיני מסר: "ערוץ 8 מסמל עבורי את חלון הראווה של היצירה הדוקומנטרית הישראלית ואני גאה להמשיך ביחד עם חברי היוצרים לראות בו את הבית של היצירה הדוקומנטרית הישראלית".

איל אופנהיים, מנהל ערוץ 8 מסר: "ללוי זיני יש ניסיון של 30 שנה ורעב של סטודנט בשנה ראשונה לקולנוע. אני בטוח שזיני, שהתנסה כמעט בכל הז'אנרים בעולם הדוקומנטרי, יביא לערוץ מניסיונו ומהידע הרב שצבר ויאפשר לנו לייצר בכל שנה רשימה מגוונת ואיכותית של יצירות דוקומנטריות שימשיכו להיות חוד החנית שלנו כערוץ התעודה המוביל בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully