וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד אשכנזי ינהל את ערוץ קומדי סנטרל

אמילי גרינצווייג

9.8.2010 / 10:59

עורך ערוץ ביפ לשעבר, יעזוב את תפקידו כאחראי על פרוייקטים מיוחדים ברשת ויצטרף לענני תקשורת המפיקה את הערוץ החדש שיושק בחודש ינואר

אהד אשכנזי מונה לתפקיד מנהל ערוץ קומדי סנטרל ישראל. אשכנזי מסיים בימים אלו את תפקידו ב'רשת' כאחראי על פרויקטים מיוחדים. במסגרת תפקידו היה אשכנזי אחראי על התכניות "צחוק מעבודה", "שבוע סוף" ו"קצר משפחתי". לאחרונה סיים את צילומי התכנית "מי שואל אותך" שיגיש ליאור כלפון. בעבר ניהל את ערוץ ביפ. אשכנזי יכנס לתפקידו בימים הקרובים. ערוץ קומדי סנטרל ישראל יושק בינואר 2011 בבלעדיות ללקוחות HOT ויחליף את ערוץ ביפ באפיק מספר 6 בממיר.

אהד אשכנזי מסר: "אני נרגש מההזדמנות להפוך ערוץ עולמי מצוין ומוביל כמו קומדי סנטרל לערוץ ישראלי. נפלא שיש לו את היכולת לתת במה למגוון יוצרים ומפיקים ישראלים, לשלב קומיקאים אהובים בפורמטים השונים וכמובן לטפח גם בדרנים חדשים. אני מודה בהזדמנות זו לרשת על השנים המרתקות."

אורלי אטלס, מנהלת מותגי Viacom ישראל בענני תקשורת מסרה: "עם הקמת ערוץ קומדי סנטרל ישראל, אין לי ספק שאהד יעשה עבודה מצוינת בהקמת ערוץ שישלב בין תכני קומדי סנטרל העולמי לבין יציקת תוכן מקומי, איכותי, עשיר ולא פחות חשוב: מצחיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully