וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים רוזנברג יעשה לייק

אמילי גרינצווייג

9.8.2010 / 14:43

ידיעות אחרונות צועד לעתיד שכולו ניו מדיה. מחלקת התחקירים של העיתון, שהוקמה לפני שנתיים, פתחה דף בפייסבוק וקוראת לגולשים ליצור קשר

מחלקת התחקירים של ידיעות אחרונות נחשפת בפעם הראשונה באמצעות הפייסבוק. המחלקה, שהוקמה לפני שנתיים על ידי ליאור בן עמי, מי שהיה סגן עורך מוסף "7 ימים" ועומד כעת בראש המחלקה. פתחה דף במסגרת הרשת החברתית במטרה לקבל ידיעות ופניות, באופן בלתי אמצעי, גם מגולשים.

המחלקה מונה כעת חמישה בעלי תפקידים: בן עמי וסגניתו ענת שינקמן המשמשת גם כעורכת במוסף לשבת ושלושה כתבים: תחיה ברק, שעבדה קודם לכן ככתבת בעיתוני ידיעות תקשורת, יאנה פבזנר, שהיתה בעבר תחקירנית בתכנית "שומר מסך" של אמנון לוי בערוץ 10 וגיא ליברמן שהיה כתב נדל"ן בדה מרקר.

בין התחקירים הבולטים של המחלקה: התחקירים אודות היהודים המשיחיים, ההתחקות אחר עברו של השופט גולדסטון בתקופת האפרטהייד בדרום אפריקה, ההתחזות לנערי גבעות בתחקיר על המאחזים, תחקיר על תרומות בלתי חוקיות לפני הבחירות, תחקיר האוליגרך בו התחפשה אחת הכתבות לבתו של אוליגרך המעוניין לרכוש קבוצת כדורגל וכן תחקירים על שלמה בוחבוט, יו"ר השלטון המקומי וראש עיריית מעלות בעקבותיהם נערך דיון בכנסת ונפתחה חקירה של מבקר המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully