וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמך גלנט הופקד בכספת בית המשפט

אמילי גרינצווייג

11.8.2010 / 11:57

בחברת החדשות של ערוץ 2 נענו לדרישת השופט להעביר את המסמך.החברה טוענת כי מסירת המסמך למשטרה עלול להביא לחשיפת המקור

חברת החדשות של ערוץ 2 הפקידה את מסמך גלנט בכספת בית המשפט, עד להחלטה בנושא. חדשות 2 נענתה לבקשת בית המשפט לעשות כן. החברה הגישה היום (רביעי) ערעור לבית המשפט המחוזי על החלטת בית משפט השלום שקבע כי עליה להעביר את המסמך לידי המשטרה. דיון בערעור למחוזי יתקיים מחר ב-08:30 בבית המשפט המחוזי בפתח תקוה. טענת חדשות 2 בערעור היא כי קיים חשש שהעברת מסמך גלנט למשטרה תביא לחשיפת המקור.

בית משפט השלום בפתח תקווה דחה אתמול את בקשת חברת החדשות של ערוץ 2 לבטל את הצו להצגת "מסמך גלנט". השופט, נחום שטרנליכט, קבע כי לא מדובר בחיסיון מקור, אלא במסמך שכבר פורסם: "עיקרו של החסיון העיתונאי הינו על מקורות המידע ולא על המידע עצמו. הרחבת החסיון על המידע הינה בבחינת חריג כאשר במקרה זה אין מקום להרחבה זו. המידע עצמו פורסם, וכל שמסירתו למשטרה מבוקש הוא המסמך המקורי, אשר פורסם על ידי המבקשת. אינני רואה מקום למנוע מהמשטרה במסגרת החקירה את קבלת המסמך המקורי. על כך הבקשה נדחית".

המסמך שנחשף על ידי עיתונאי חדשות 2 אמנון אברמביץ' ורוני דניאל ביום שישי האחרון נועד, לכאורה, לקדם את מועמדותו של האלוף יואב גלנט לתפקיד הרמטכ"ל והוא נושא את לוגו חברת ארד תקשורת של יועץ התקשורת אייל ארד.

(עדכון אחרון 16:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully