וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT השיקה מנוע לחיפוש תכנים לילדים באתר החברה

אמילי גרינצווייג

15.8.2010 / 16:37

יסייע להורים לאתר תכנים חינוכיים ומעשירים לילדים, המשודרים בערוצי הילדים וב-HOTVOD YOUNG. החיפוש מתבצע בהתאם גיל הילד הרלוונטי ולתחומי העניין המבוקשים

HOT משיקה מנוע חיפוש באתר החברה באינטרנט. מנוע החיפוש יסייע להורים לאתר תכנים חינוכיים ומעשירים לילדים, המשודרים בערוצי הילדים וב-HOTVOD YOUNG. החיפוש מתבצע בהתאם גיל הילד הרלוונטי ולתחומי העניין המבוקשים כגון העשרה וידע כללי, חשבון ומספרים, חוגים ויצירה, שפות, ועוד. לאחר הזנת הפרטים יקבלו ההורים סקירה ותקצירים של התוכניות המומלצות, בהתאם לחיפוש שביצעו.


סביון בר סבר סמנכ"ל השיווק ב-HOT מסרה: " HOT מציעה לילדים מגוון תכנים חינוכיים ומעשירים המהווים ערך מוסף להנאה של הילד. יחד עם זאת אנו יודעים ממחקרים שקיימת תפישה בקרב ההורים שהצפייה של ילדים בטלוויזיה היא בהכרח בזבוז זמן והם אף חשים ייסורי מצפון על כך שילדיהם צופים בה. אנו באים להראות שהטלוויזיה היא פלטפורמה נהדרת להעשיר את הילדים ולהעביר להם תכנים חינוכיים וערכיים מבלי לפגוע בהנאת הצפייה שלהם. ממליץ הצפייה של HOT באינטרנט הוא כלי שימושי, ידידותי ויעיל עבור הורים לילדים, שמטרתו לסייע להם במציאת התכנים המועדפים עליהם עבור ילדיהם במגוון תחומי העשרה. אין לי ספק שהשימוש בממליץ הצפייה יעשה גם חשק להורים לצפות ביחד עם הילדים בתכנים אלו."

  • עוד באותו נושא:
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully