וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השורד האחרון - עומרי כספי

אמילי גרינצווייג

16.8.2010 / 12:26

ערוץ 10 החליט לא לנסות להתמודד עם משחק נבחרת ישראל בכדורסל במסגרת קדם אליפות אירופה ודחה את גמר "הישרדות" ביום אחד ליום שני ה-30/8

גמר "הישרדות" אולסטארס ידחה ביום אחד וישודר ביום שני ה- 30.8. בערוץ 10 החליטו לדחות את משדר הגמר בגלל משחק נבחרת ישראל בכדורסל מול מונטנגרו במסגרת קדם אליפות אירופה, שיערך ביום ראשון ה - 29.8. במקום הגמר, ישדר הערוץ בבכורה את הסרט הדוקומנטרי "הניצחון הגדול של מוטי", על יוצא הריאליטי "לרדת בגדול". מדובר בסרט המשך ל"המאבק של מוטי לחיים" ששודר בערוץ לפני שנה וחצי.

בערוץ 10 נלקחה בחשבון האפשרות שלנבחרת ישראל סיכויים טובים לעלות ולהתקדם בשלבים של מוקדמות אליפות אירופה, לכן בתאום עם עיריית כרמיאל שוריינו מספר תאריכים אפשריים לקיום הגמר. בערוץ סבורים כי המשחק המוצלח שהתקיים בשבת האחרונה, בו גברה הנבחרת על מונטנגרו, העלה את חשיבות המשחקים הבאים של הנבחרת. על מנת שלא יתקיימו שני אירועים טלוויזיוניים גדולים במקביל, הוחלט לדחות את שידור הגמר ביום. המשחק ששודר בשבת בערוץ 1 זכה ל-7.5%.

משדר הגמר יתקיים באמפיתיאטרון כרמיאל מול קהל של עשרים אלף איש ויועבר בשידור חי בערוץ 10. בסוף הערב יוכרז השורד האחרון שיזכה במיליון שקלים. כמו כן, במהלך הגמר יוכרז על השורד חביב הקהל.


מערוץ 10 נמסר: "לאחר הניצחון המרשים על נבחרת מונטנגרו בהיכל נוקיה, עשוי משחק החוץ מול מונטנגרו שיתקיים ביום ראשון ה- 29 לחודש להיות המשחק המכריע עבור נבחרת ישראל. אנו חושבים שראוי שהנבחרת תקבל את מלוא תשומת הלב של האוהדים במשחק זה. לכן החלטנו לחסוך מהקהל את התלבטות והעברנו את גמר'הישרדות' ליום שני ה – 30.8. אנו מחבקים את נבחרת ישראל בכדורסל ומאחלים לה ולכולנו הצלחה".




טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully