וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצוצים נרחבים ברדיו גלי ישראל

אמילי גרינצווייג

16.8.2010 / 17:10

תקציב מחלקת האקטואליה של התחנה צומצם בחצי ועובדים רבים פוטרו. בכיר בתחנה: "הרדיו אמור היה לשמש פתחון פה לציבור הימני מתנחלי ועכשיו הוא פונה לנהגי המוניות בירושלים"

פיטורים וקיצוצים ברדיו גלי ישראל. לוואלה ברנז'ה! נודע כי בעלי תחנת הרדיו, שהוקמה בינואר האחרון במטרה לשמש כתחנה האזורית של יהודה ושומרון, החליטו על קיצוץ תקציב מחלקת האקטואליה של התחנה ביותר ממחצית. עובדים רבים במערכת פוטרו ומשרתם של הנותרים הצטמצמה. כן, מנכ"ל תחנת הרדיו, יהושע מור יוסף, התפטר בסוף השבוע מתפקידו. מור יוסף ישאר בתפקיד עד שימצא מחליף.

גלי ישראל שייכת לקבוצת רדיו דרום, שבבעלות יוסי סבן וצביקה שלום. הקבוצה מחזיקה גם ברדיו דרום ורדיו תל אביב. מאז עלתה לאוויר בתחילת השנה סבלה התחנה מבעיות קליטה בתדריה השונים בגלל שידורים פירטיים באיזור.

משדרי האקטואליה בתחנה הורכבו ממהדורות חדשות בכל שעה עגולה, רצועת אקטואליה בבוקר בת שלוש שעות וכן מגזין צהריים בהגשתו של מתי טוכפלד. במסגרת הקיצוצים בוטל יומן הבוקר. מגזין האקטואליה של התחנה יוקדם לשעה 07:00. גורם בכיר בתחנה אמר לוואלה! ברנז'ה כי מדובר במהלך המתחייב מהמציאות, אך אינו בלתי הפיך. לאחר הקיצוצים גדל תמהיל המוזיקה המזרחית בתחנה והוא מהווה כעת יותר ממחצית משידורי המוזיקה.

עורך בכיר בתחנה אמר לוואלה! ברנז'ה: "התחושה בזמן האחרון היא שנהגי המוניות של ירושלים רבתי הפכו לקהל היעד של הרדיו. אני נכנסתי לעבודתי בתחנה מתוך אמונה שסוף סוף תהיה תחנה שתבטא את השקפת עולם ימנית, ציונית, מתנחלית. יש לי תקווה שהרדיו ימשיך למלא את תנאי הזיכיון ושהיא תמשיך לתפקד בתנאים הנוכחיים".

מגלי ישראל סירבו להגיב. יו"ר מועצת הרשות השניה אילן אבישר מסר כי הנושא בבדיקה.

  • עוד באותו נושא:
  • גלי ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully