וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היי גיא, ביי ירון ומוטי

אמילי גרינצווייג

18.8.2010 / 22:55

ערוץ 10 ישנה בנובמבר דרמטית את לוח השידורים: תכניתם של לונדון וקירשנבאום תוקדם ל-17:00, גיא פינס יהיה מקפצת הרייטינג של המהדורה

לוח השידורים של ערוץ 10 צפוי לעבור שינוי מהותי בחודש נובמבר הקרוב, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. במסגרת השינויים עליהם הוחלט, תוקדם תכניתם של ירון לונדון ומוטי קירשנבאום בשעתיים לשעה 17:00, תכניתו של רפי רשף תשודר שעה מאוחר יותר ב-18:00, תכנית הבישול של השף ישראל אהרוני תשודר בשעה 19:00 ותכניתו של גיא פינס תוקדם לשעה 19:30 ותשמש מקפצת רייטינג של מהדורת חדשות 10, זאת במטרה למשוך קהלים חדשים ולחזק את הצפיה בה.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, בערוץ 10 שוקלים מזה זמן רב לשנות את השיבוץ ברצועת הפרה פריים, זאת במטרה להקדים את תכניתם של ירון לונדון ומוטי קירשנבאום שלא סיפקו פלטפורמה הולמת למהדורת החדשות. תכניתו של רפי רשף שודרה לאחרונה מול מחצית השעה הראשונה של מהדורת "שש עם" בחדשות 2 ובערוץ 10 הביעו שביעות רצון מנתוני הצפיה להם זכתה.

תכניתו של גיא פינס עלתה לאוויר ב-1 בפברואר השנה, התכנית זוכה לנתוני צפיה גבוהים ביותר מאז עלתה לאוויר, והעלתה דרמטית את הצפייה ברצועת הלילה של ערוץ 10. כעת מקווים בערוץ שאפקט פינס ישפיע גם על הרייטינג המדשדש של מהדורת החדשות. בשיבוצו החדש יאלץ פינס להתמודד מול רצועת הכלכלה והצרכנות של חדשות 2 "תכנית חיסכון", אותה מגישה קרן מרציאנו, שזוכה לנתוני צפיה גבוהים. ללא ספק פשוט יותר מלהתחרות ב"כוכב נולד".

מערוץ 10 נמסר: "בימים אלו אנו שוקדים על לוח המשדרים לחודש נובמבר שמסגרתו יוצגו מספר שינויים וחידושים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully