וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק דיסקונט רכש את ברייק הזהב בגמר "כוכב נולד" תמורת כ-260 אלף שקל

איילה צורף

19.8.2010 / 7:05

מדובר בעלייה של 30% לעומת הסכומים ששולמו בעבור ברייק הזהב בעונות הקודמות של התוכנית

בנק דיסקונט רכש את ברייק הזהב של גמר "כוכב נולד" של זכיינית ערוץ 2 קשת, שישודר בעוד כשבועיים. ברייק הזהב היא הפרסומת שתשודר לפני ההכרזה על הזוכה בתוכנית. לפי הערכות שילם הבנק כ-260 אלף שקל בעבור הזכות לשדר את הפרסומת, שתהיה בת דקה - מחיר הגבוה ב-30% מהמחירים ששולמו בשנים קודמות בעבור ברייק הזהב בגמר התוכנית. בדיסקונט סירבו להתייחס לדברים.

בנק דיסקונט הוא המפרסם שרכש את מירב פרסומות הגמר בתוכניות הריאליטי בישראל בשנים האחרונות: לפני כחצי שנה הוא רכש את ברייק הזהב של גמר העונה החמישית של "רוקדים עם כוכבים" של רשת תמורת 200 אלף שקל. הבנק רכש גם את ברייק הזהב בגמר "כוכב נולד" בשנה שעברה תמורת כ-200 אלף שקל.

המחיר שבו מכרה קשת את הפרסומת משקף את עליית מחירי הפרסום בטלוויזיה בשנים האחרונות. כך למשל, לפני כשנתיים רכשה yes את ברייק הזהב בגמר "המירוץ למיליון" של רשת תמורת 150 אלף שקל. בגמר העונה הראשונה של "נולד לרקוד" של קשת שילם דיסקונט כ-180 אלף שקל תמורת הזכות לשדר פרסומת בברייק הזהב.

עליית המחירים השנה מגיעה על רקע מתח ההיצע והביקוש שנוצר בחצי השנה האחרונה בפרסום בטלוויזיה. מתחילת השנה זכייניות ערוץ 2 ו-10 מוכרות מדי חודש את כל זמן הפרסום שהורשו למכור על פי כללי הפרסום של הרשות השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully