וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה להט-קרמן מונתה למנהלת פיתוח ערוץ 8

אמילי גרינצווייג

19.8.2010 / 12:05

קרמן, שערכה בעבר את "חדשות המדע" בערוץ תשוב אליו לאחר שעבדה במחלקות הפיתוח של קשת ורשת. אייל אופנהיים: "אני מאמין שמאיה תביא עמה את הצבע הייחודי שלה"

מאיה להט-קרמן מצטרפת לערוץ 8 כמנהלת פיתוח. היא תשמש אחראית על תכניות האולפן ועל הסדרות הדוקומנטריות מבית הערוץ ותיכנס לתפקידה בתחילת חודש ספטמבר.

להט-קרמן, יוצאת גל"צ, היתה בעבר עיתונאית ועורכת בידיעות אחרונות. יצרה וערכה את התכנית "חדשות המדע" עם טל ברמן ששודרה בערוץ 8 ואף ערכה את התכנית "בולדוזר" עם מיקי רוזנטל. בהמשך עברה לתחום הפיתוח ונמנתה עם מחלקות הפיתוח בקשת וברשת, שם פיתחה תכניות מז'אנרים שונים ושימשה עורכת אחראית ומנהלת פרויקטים.

מינוי נוסף בנגה תקשורת: עדי תורג'מן, המפיקה הראשית של ערוץ לוגי, מונתה למפיקה ראשית של ערוץ 8 והיא תעבוד בשני התפקידים במקביל. מינוין של להט ותורג'מן מצטרף למינוי של לוי זיני, מבכירי היוצרים הדוקומנטריים, למנהל האמנותי של הערוץ.

מאיה להט: "ערוץ 8 הוא בעיניי העוגן של היצירה הדוקומנטרית והתרבותית בישראל. אני מאושרת על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את הפיתוח בערוץ הן בתחום הסדרות הדוקומנטריות והן במסגרת תכנים ותכניות אולפן. אני גאה לחזור למה שהיה הבית הראשון שלי בטלוויזיה, ולהצטרף שוב למשפחת הערוץ".

איל אופנהיים, מנהל ערוץ 8: "מאיה להט היא אשת טלוויזיה מנוסה, מבריקה ומגוונת. אני מאמין שמאיה תביא עמה את הצבע הייחודי שלה שיוסיף לערוץ 8 את הייחודיות והמובילות שלו הן בתכנים הדוקומנטריים שלו והן בתכניות האולפן. ערוץ 8 זוכה לתוספת כוח משמעותית בדמותה של עדי תורג'מן, אחת המפיקות הטובות והמנוסות בתעשייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully