וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדור סוף

עמית הרמן

22.8.2010 / 0:01

ארבעה עמודים קיבל הראיון עם אלי ישי ב"7 ימים", אבל יאיר לפיד המראיין שכח שיש לו עוד כמה שאלות לשר שלא קשורות לגירוש, כמו כפיה חרדית והשתמטות מצה"ל. עמית הרמן, בוחר פוטנציאלי מאוכזב

תולעים בקריה

זה לא היה סוף השבוע של בן כספית. קודם כל נוקתה צמרת צה"ל, כולל לשכת אלוף פיקוד דרום, מחשד בעניין חיבור מסמך גלנט ולאחר מכן תפסה הפרשה עוד תפנית מעניינת כשמעריב חשף את המקור ממנו קיבל אמנון אברמוביץ את המסמך, אלוף משנה במילואים גבי סיבוני, גולנצ'יק לשעבר. קודם כל שאפו. גרון עמוק התראיין בקצרה לאמיר בוחבוט ואבי אשכנזי ובהרחבה ליאיר לפיד ב"אולפן שישי" והודה שהוא המקור, אך טען בתוקף שהמסמך אינו מזויף. מעריב טורחים כמובן להדגיש שההדלפה של סיבוני אינה עבירה פלילית, ומרפדים את זה בציטוט מרגיע מפי גורם בכיר במשטרה.

ולאחר שגלנט ומקורביו נוקו מחשד לכתיבת המסמך, לא נותרת לבן כספית כל ברירה, אלא לחזור ולתקוף בטורו שב"מוספשבת" את שק החבטות הקבוע שלו, שר הבטחון אהוד ברק. כספית שב ומגלה סטנדרטים עיתונאיים יוצאי דופן ומספר על שמועה לפיה ברק מתעתד לעזוב את משרד הבטחון בקרוב, בין אם בגלל חידוש הבנייה בשטחים, ובין אם בגלל תחושת מיצוי מהחיים הפוליטיים. לפיכך, טוען כספית בוער לו למנות רמטכ"ל חדש כדי שזה יהיה חייב לו בעתיד את מינויו.

אמנון אברמוביץ' ורוני דניאל שעד כה זכו למידת הרחמים מהקולגות (לא כולל נביא האמת קלמן ליבסקינד) קיבלו ביום שישי טעימה ממה שעוד עלול להגיע: חנוך דאום בידיעות מאשים את השניים בפזיזות שהביאה לסחרור של מדינה שלמה ובישראל היום יעקב אחימאיר טוען את אותו הדבר, רק בצורה קצת פחות מתלהמת ההולמת את רוח ישראל היום.

שיר ליאיר

ראש הממשלה הבא פוגש את שר הפנים הנוכחי, הוא מתחנף אליו, עוד שניה הוא קורא לו אחי/

בינינו אלי ישי לא מחזיק שער, אלא אם המראיין הוא לפיד הנער/

מחלות, גירוש ילדים, ושרה נתניהו, הוא מייעץ לשר כאילו היה בניהו/

לאג'נדת האנטי-חרדים שלו לפיד לא ממש לויאלי, לתשומת ליבו של הבוחר הפוטנציאלי/

אף שאלה על משתמטים, או על תוכנית הליבה, כי כזה הוא יאיר: מראיין מתוק כמו ריבה/

בחייאת אלי, זה רק 400 ילדים הוא מנסה לשכנע, והדוס אותם מתעקש לחו"ל לשנע/

מעניין אם לפיד יגלה כל כך הרבה חמלה, אם ישב לצד ישי באותה ממשלה


להיט בראש

לעסקאות עם השטן יש גם צדדים חיוביים. קחו למשל את קרן פלס, בעלת טור טריה ב"7 ימים", שמככבת בשער "7 לילות" בסגנון עדות הערומכו. העובדה שאף שיר מאלבומה החדש לא נכנס לפליליסט של גלגלצ היתה עלולה לזכות אותה בכתבת חיסול בסגנון הקריירה התקועה של קרן פלס כפי שחוו בעבר ריטה, ויהודה פוליקר. אבל פלס עכשיו היא חלק מהפמילייה. אז רז שכניק עושה איתה ראיון מפויס, מדבר איתה על חוסר הפופולריות של חבורת רימון, על אביב גפן ועל עיסקת לוריאל ואיך אפשר בלי הדיון סביב תמונת הביקיני המפורסמת שלה. טיפ לפלס, אם את רוצה להתחבב על עורכי גלגלצ, אל תנפנפי בזה שדידי הררי משמיע אותך כל יום.

בזמן שב"7 לילות" הלכו על לחם עם שוקולד, "בישראל שישבת" מגישים אנטריקוט. בשער אייל גולן. שעל פי נוהל הראיונות שהוא נותן כבר כמה שנים, בפיקוח רונית ארבל, מכחיש כל שמועה מחובות ועד הימורים, לא עושה סמים, ויחסיו עם יהודה נסרדישי מצויינים, תודה ששאלתם. וגם היחסים עם אילנית לוי דבש, בקיצור עוד מאותו הדבר שהפעם נועד לקדם את אוסף שירי האהבה שהוא מוציא, שאפו רונית ארבל.

גברים שיגעון

העולם מתחלק לשני חלקים: אלה שמתים על "מד מן", ואלה שסתם מנסים למשוך תשומת לב. הקבוצה הראשונה קיבלה השבוע מנה כפולה מכוכבי הסדרה, הודות לשידור העונה הרביעית ב-HOT. ב-"7 לילות" מתראיינים כוכב הסדרה ג'ון האם והתסריטאי מתיו ווינר, ובמוסף הארץ שי גולדן נשלח לג'אנקט בלוס אנג'לס עם כולם, כולל ג'נוארי ג'ונס, בטי דרייפר. שתי הכתבות מביאות את אותם סיפורים שהגרופים של הסדרה כבר מכירים בעל פה מכתבות הפרומו לעונה השנייה והשלישית: הויתור של HBO על הסדרה, התקציב המצומצם שבו היא מופקת, וקריירת המלצרות של ג'ון האם.

בשעה שב-"7 לילות" מתייחסים לכתבה בפרופורציה, כי בסך הכל מדובר בעוד ג'אנקט, בהארץ, כמו תמיד כשזה מגיע ל"מד מן" הנייר הוא הפקר. שי גולדן פורס יומן מסע על פני שישה עמודים. אחרי שהוא נדהם לגלות שלא כל השחקנים הם אנשים נחמדים, הוא פותח ג'ורה על ג'ונס משל היתה היא בת כהן והוא מבקר קולנוע במקומון העומד להיסגר.



sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ציוץ קטן

@@@מריחים גפילטע פיש באוויר? "7 ימים" עם 104 עמודים, מוסף הארץ עם 80, "סופשבוע" ו"ישראל שישבת" עם 64 עמודים כל אחד.

@@@מי הרים השבוע טלפון ותדרך את ברנע, כספית וורטר שהריעו פה אחד לרפורמה בהשכלה הגבוהה שהובילו השרים שטייניץ וסער. נו מי?

@@@אחרי שהתראיין ביום חמישי למהדורות החדשות בערוצים 2 ו-10, מתראיין חיים פרלמן בראיון אישי ל"מוספשבת" של מעריב ובראיון ראשון ל"ישראל השבוע" של ישראל היום. בידיעות אחרונות הוא סתם מתראיין.

@@@את הפרלמן הבא יוכלו בשב"כ לחקור עם מעט עזרה ממוסף הארץ ומהתנצחות בין אריאל הירשפלד לרותי דירקטור שמופיעה בו. בורחס, רליגיוזיות והמבקרים הפוסט מודרנים יעשו את העבודה.

@@@בן דרור ימיני ממשיך לנסח מחדש את הניו ג'ורנליזם. בטורו הוא מתאר קורס בעל אג'נדה אנטיציוניות שמעביר פרופסור יהודה שנהב. במקום תגובה כותב ימיני: "ויתרנו על פנייה לאוניברסיטה, משום שניסיון קודם מעיד על תשובה אוטומטית: 'חופש אקדמי'".

@@@מוזר הליהוק של עמרם מצנע לשער מוסף "ממון". כתבת סיום הקדנציה שלו בירוחם, כולל טינופים ופרשנות לפרשת גלאנט מעניינת ומתאימה גם לחלקים היותר יוקרתיים של ידיעות אחרונות.

@@@אחרי שגילו לנו שהסאטירה היא עכשיו של הימנים, "תרבות מעריב" מקדישים כתבה לטרנד הקומדיאנטים הדתיים. צחוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully