וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמט ישראלי מקורי ישודר בטלוויזיה הספרדית

אמילי גרינצווייג

23.8.2010 / 20:32

"הפריים" שפיתחו ליסה שילוח, עמית סטרטינר וליאור מאירי ונמכר ל-19 מדינות על ידי ארמוזה פורמטס, ישודר בחודש הבא בבכורה עולמית בערוץ אנטנה 3

"הפריים", פורמט ישראלי מקורי שפותח בחברת יולי אוגוסט הפקות, ונמכר על ידי חברת ארמוזה פורמטס ל-19 מדינות שונות, יעלה לראשונה לשידור בחודש הבא ברשת הטלוויזיה השניה בגודלה בספרד, אנטנה 3.

ב"הפריים" מתמודדים זה מול זה שמונה זוגות מתוך הדירות שלהם בכל מקום ברחבי המדינה. החוק הבסיסי של הפורמט הוא שגבולות הפריים קובעים את הגבולות הפיסיים של המשחק. התוכנית משודרת באינטרנט 24 שעות ביממה ודירוג המתמודדים נקבע על-פי זמן הצפייה שהגולשים הקדישו לכל אחד מהזוגות. בסוף כל שבוע מתמודדים הזוגות שזכו לזמן הצפייה הנמוך ביותר במשימה שבסופה אחד מהם יודח.

בפורמט שיצרו ליסה שילוח, עמית סטרטינר וליאור מאירי, משולבת טכנולוגיית אינטרנט שפותחה ע"י חברתTeeWe . את הפורמט מפיצה חברת ארמוזה פורמטס.

אבי ארמוזה, מנכ"ל ובעלי ארמוזה פורמטס מסר: "במשך זמן רב חיפשו גופים משדרים בעולם את הדבר הגדול הבא, ואנו מאמינים ש'הפריים' הוא בדיוק זה – פורמט פריים טיים גדול שמשלב באופן חדשני את כל הפלטפורמות. אנו שמחים שחברת ההפצה שבנינו מאפשרת ליוצרים הישראלים נגישות לגופי שידור בינלאומיים עוד לפני שהתכנית עלתה לשידור בארץ"

יוצרת הפורמט, ליסה שילוח, מבעלי חברת יולי-אוגוסט הפקות מסרה: "אני שמחה שהפורמט שפיתחנו זוכה להכרה בינלאומית, ומקווה שההכרה הזו תפתח דלתות לפורמטים נוספים שיפותחו פה בעתיד. תעשיית הטלוויזיה הישראלית היא תעשייה פורה ויצירתית, דבר שבלט מאוד בשווקי הטלוויזיה הבינלאומיים בשנה האחרונה ואין סיבה שלא נהפוך למדינה שמייצאת פורמטים טלוויזיוניים מקוריים בהיקף נרחב."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully