וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתחברת

אמילי גרינצווייג

28.8.2010 / 23:28

רגע לפני עליית "מחוברים" דורשת נטלי עטיה ממפיקי הסדרה לערוך החוצה קטעים בהשתתפותה. הקטעים צולמו בתקופה שעטיה היתה בת זוג של דודו בוסי ממשתתפי הסדרה

השחקנית נטלי עטיה דורשת להוציא את החלקים בהם היא משתתפת בסדרה "מחוברים" של קודה תקשורת ו-HOT. במכתבים שהעבירה בשבוע שעבר עטיה, באמצעות עו"ד רונאל פישר, ל-HOT ולקודה תקשורת, יום לפני העלאת הפרקים ל-HOTVOD, העלתה עטיה דרישות כספיות וכן זכות התערבות בעריכת הסדרה, במכתב מאוחר יותר הועלו האשמות הנוגעות לכבוד האישה. הסדרה צפויה לעלות לשידור ביום ראשון הקרוב, כאשר הפרק הראשון בהשתתפותה של עטיה, ישודר ביום חמישי. וכבר ניתן לצפות בו ב-VOD.

מקודה תקשורת נמסר בתגובה: "הסדרה 'מחוברים' הנה סדרה דוקומנטרית בה מתעדים גיבורי הסדרה את חיי היום יום שלהם. עטיה צולמה על ידי אחד ממשתתפי הסדרה, דודו בוסי, מאחר שניהלה איתו מערכת יחסים בתקופת הצילומים. כל הקטעים בהם צולמה עטיה על ידי בוסי, צולמו בהסכמתה, תוך שיתוף פעולה מלא מצידה, והיא אף צילמה חלק מהקטעים לסדרה בעצמה.

"עטיה היתה מודעת היטב למהותה ולאופיה של סדרה ולא התנתה את הצגת הקטעים בהשתתפותה בתנאי מקדים כלשהו. רק בדיעבד, מספר חודשים לאחר שהסתיימו הצילומים בהשתתפותה וזמן קצר לפני עלית הסדרה לשידור, החלה להעלות דרישות כספיות מופרכות כתנאי לכך שלא 'תחזור בה' מהסכמתה להציג את הקטעים בהשתתפותה בתוכנית. לאחר שדרישותיה נדחו על הסף, והיא נוכחה כי הדרך בה בחרה במטרה לסחוט כסף נכשלה, החליטה, ככל הנראה, להעלות טענות שונות ומשונות, חלקן עומדות בסתירה גמורה לאורח חייה הפומבי ולהתבטאויות שלה המתועדות אצלנו. צר לנו כי במקום לעמוד מאוחרי ההסכמה שניתנה על ידה בחרה עטיה בדרך של נקמנות וניסיון לחבל בסדרה איכותית ויוצאת דופן שהושקעו בה זמן, כסף ומאמץ יצירתי עצום".

פרקליטה של עטיה: "היא אוימה כי יאונה לה רע בתעשיה"

ממשרד עו"ד רונאל פישר נרי ושות' נמסר כי אין שחר בטענה לפיה עטיה מנסה לסחוט כספים מחברת קודה תקשורת, לאחר שביקשה שיערכו קטעים בהשתתפותה מהתכנית: "עו"ד שלומי הדר מסר בתגובה לטענות, שהועלו נגד עטיה: "לנטלי עטיה ולחברת ההפקה היה סיכום על פיו הם יוכלו לקבל כל צילום שלה ובלבד שיבקשו את האישור שלה לפני שידור סצנה כלשהי הקשורה בה. אכן, נטלי עטיה הוזמנה לראות פרק אחד כחודש לפני העלאתו לשידור ומשהביעה מחאה על כך שהיא מוצגת באופן שיש בו כדי להשפיל כל אישה באשר היא, היא ביקשה כמובן להסיר את הקטעים. חברת ההפקה ניסתה להניע אותה מלבקש את הסרת הקטעים ומשהתנגדה קיבלה מסרים מאיימים, כי יאונה לה רע בתעשייה.

"אנו כפרקליטיה ביקשנו לראות את כל הקטעים הקשורים בה על מנת שימומש ההסכם עימה, ולפיו לא ישודר קטע כלשהו ללא הסכמתה. אנו תקווה, כי חברת ההפקה תתפכח ותעשה זאת, שאחרת נאלץ לפנות לבית המשפט. עצוב שחברת ההפקה לא הסירה בעצמה את הקטעים הפוגעניים. עברנו את העידן בו מציגים אישה ככלי ריק".

עדכון: נטליה עטיה, HOT וחברת ההפקה קודה תקשורת הגיעו להסכמה לגבי השתתפותה של עטיה בסדרה. פרקליטה של עטיה, עו"ד שלומי הדר ממשרד רונאל פישר נרי ושות' מסר: "נטלי ואנו שמחים כי העניין בא על סיומו".

(עדכון אחרון 5.9.2010 17:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully