וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסייג וברקו עוזבים את רדיו ללא הפסקה

אמילי גרינצווייג

29.8.2010 / 17:31

מנכ"ל רדיו ללא הפסקה אייל פאר הודיע היום על סיום ההתקשרות עם השניים בסוף שנת 2010, חצי שנה מוקדם מהצפוי. השניים מסרו: "בקרוב נודיע על תוכניותינו החדשות"

איל ברקוביץ' ואופירה אסייג עוזבים את רדיו ללא הפסקה. תכנית הספורט אותה מגישים השניים, עם המגישים הנוספים דורון ג'מצ'י וחיים רביבו, משודרת ברדיו ללא הפסקה מאז מאי 2009. קודם לכן שידרו ברקוביץ' ואסייג תכנית ספורט ברדיו 99FM.

הנהלת הרדיו הוציאה הבוקר מכתב על הקדמת מועד סיום ההתקשרות עם ברקוביץ' ואסייג לסוף דצמבר השנה, זאת במקום המועד המקורי שנקבע ל--31 במאי 2011. לדברי מקורבים לצוות התכנית מדובר בתחושת מיצוי של ארבעת המגישים.

ברדיו ללא הפסקה אישרו את קיומו של המכתב שהוציא הבוקר מנכ"ל התחנה אייל פאר: "מנכ"ל התחנה הוציא היום מכתב למפיקת התוכנית על סיום ההתקשרות מוקדם מתאריך סיום החוזה המקורי. מבלי להיכנס לפרטים מה היה הרקע שהביא לכך".

אופירה אסייג, אייל ברקוביץ' וחיים רביבו מסרו בתגובה: "עברנו תקופה נהדרת של שנה וחצי ברדיו ללא הפסקה. בהיותנו תכנית הספורט המצליחה ביותר ברדיו, הן ב-103 והן בפורמט הקודם ב-99, אנחנו מאחלים לרדיו ללא הפסקה בהצלחה בהמשך הדרך ובקרוב נודיע על תכניותינו החדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully