וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראש צעיר

אמילי גרינצווייג

29.8.2010 / 18:21

המגזין "ראש1" יעבור מהפכה עיצובית החל מהגליון הקרוב שיראה אור ב-1 בספטמבר. בתכנון: פונטים חדשים וגריד צעיר

"ראש1", שבועון הנוער מקבוצת ידיעות אחרונות, משיק עיצוב חדש בגיליון ה-1.9. הקו החדש של העיתון עוצב על ידי המעצבת הגרפית דיקלה בננו וכולל אלמנטים מקוריים שצוירו על ידה, פונטים חדשים וגריד צעיר ורענן יותר התואם את רוח המגזין. תכני המגזין נשארו זהים והם כוללים כתבות מגזין, בידור, אופנה, יחסים; מדורים קבועים כמו תרבות, ספורט, כמעט מלאכים, ג'סטין ביבר, פוסטרים, פפראצי. השבועון מופץ בכל יום ד', בכ-80 אלף עותקים ופונה לקהל יעד בגילאי: 12 עד 18.

דיקלה בננו מסרה: "כשפנו אליי מהמערכת זה היה מבחינתי אתגר גדול, לעצב מגזין שהוא מבחינתי מוסד ושליווה אותי בכל שנות נעוריי. החלטתי 'לנקות' את עמודי המגזין מהעומס הרב וחוסר האחידות שהיו ניכרים בו ולעצב גריד מתוחכם יותר שמתאים לתפיסה שלי לגבי בני הנוער של היום, שחיים בעולם של מבוגרים ולא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר, גם כשזה נוגע לעיצוב".

אייל גיבלי, עורך "ראש1": "אנחנו שמחים לפתוח את שנת הלימודים החדשה עם עוד גיליון מצויין, כמו שאנחנו יודעים לעשות, רק שהפעם הקנקן הוא קצת יותר משודרג וקצת יותר יפה, בעזרתה האדיבה של דיקלה. אנחנו מקווים שהקוראים שלנו יאהבו אותו, כמעט כמו שאנחנו נהנינו לעבוד עליו. שנה טובה!".

  • עוד באותו נושא:
  • ראש1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully