וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הועד המשולב ברשות: שוקלים לפרוש מההסתדרות

אמילי גרינצווייג

29.8.2010 / 19:34

בועד, המייצג כ-450 מעובדי המנהלה ברשות השידור, זועמים על כך שדרישותיהם להשוואת תנאים עם הטכנאים לא נענות: "אמרו לנו שעופר עיני יסגור את זה מעל הראש שלנו"

חברי הוועד המשולב ברשות השידור שוקלים לפרוש מההסתדרות, זאת לאחר שהפגישה בין נציגי הוועד, המייצג כ-450 עובדי מנהלה ברשות , לבין נציגי ההסתדרות שהתקיימה היום (ראשון) התפוצצה.

לטענת גורמים בוועד, אף אחת מדרישותיהם לא התקבלה והפגישה התנהלה כשלטון יחיד. נציגי הוועד דרשו לקבל אותה היחסיות שהוצעה לוועד הטכנאים, לפיה יופחתו שעות העבודה וכן ינתנו דרגות מיידיות לכל מי שבמשך שלוש שנים לא קיבל דרגה, כאשר על פי הרפורמה המוצעת תינתן דרגה אחת במהלך שבע שנים, גם אם אותו עובד לא קודם במשך שנים קודם לכן. כמו כן, דרשו בוועד תקנים בהם ניתן להתקדם לרמת פיקוח, בהשוואה לטכנאים, זאת על מנת שיתאפשר אופק קידומי לעובדים.

"לא חשבנו שכל דרישותינו יתקבלו" אמר גורם בוועד לוואלה! ברנז'ה, "אך לפחות שתהיה איזו שהיא תחושה של ניהול משא ומתן. אבל כשכל דרישותינו נענות בצעקות ושלילה ובטענה כי 'עופר עיני יסגור את זה מעל הראש שלכם' לזה אנחנו לא מוכנים להסכים". כעת שוקלים בוועד מספר צעדים ביניהם פרישה מההסתדרות וחבירה לארגון אחר. כן נבדקת האפשרות להפעיל את סכסוך העבודה הפתוח ולפתוח בעיצומים מול הנהלת הרשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully