וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: דני זקן נגד עופר בנימין

אמילי גרינצווייג

30.8.2010 / 12:04

לאחר חילופי מכתבים חריפים בין יו"ר אגודת העיתונאים ברשות השידור, דני זקן, ליו"ר ועד עיתונות הפקה, עופר בנימין, קיבל בנימין הודעה כי הוא אינו מוזמן יותר לדיוני הרפורמה ברשות

מתיחות בין יו"ר אגודת העיתונאים, דני זקן, ליו"ר ועד עיתונות הפקה, עופר בנימין. במכתב ששלח היום (שני) זקן, בוטלה הזמנתו של בנימין לדיוני האגודה בכלל ולדיונים בענייני הרפורמה בפרט, זאת לאור תחלופת מכתבים בין השניים בשבועות האחרונים. בנימין, שנבחר לתפקיד לפני מספר שבועות טוען, בשם ועד עיתונות ההפקה, כי לזקן אין סמכות לדון על הרפורמה וכי הוועד לא ישתף עמו פעולה.

"שרשרת מכתביך האחרונים והשיחות בינינו, מביאים למסקנה הברורה, כי אינך מבין את מקומך, את תפקידך ואת מעמדך", כותב זקן לבנימין. "המכתבים, כמו גם השיחות, רצופים בכזבים ובחצאי אמיתות המעידים כי אין לך עניין אמיתי בנעשה אלא רצון להתנגח בלבד. אתה פוגע במי שאתה אמור לייצג וחוטא למטרות שבשמן נבחרת", זקן הוסיף: "העובדים העיתונאים בטלוויזיה מיוצגים נאמנה על ידי נבחריהם בהנהלת אגודת העיתונאים וימשיכו לעשות כן. מצבו של המשא ומתן על הרפורמה טוב. תודה ולא בזכותך. בקרוב כל עובדי רשות השידור יזכו ליהנות מפירותיה.הנ"ל תקף כל עוד לא אקבל התנצלות על מכתביך הקודמים".

באגודת העיתונאים זועמים על כך שחומר שהוצא במסגרת המשא ומתן על הרפורמה, בתנאי שלא יפורסם, מוצא עצמו לאחרונה תוך זמן קצר בתקשורת. לדברי גורם במשא ומתן, נעשים מאמצים להגיע לחתימה של העיתונאים על הרפורמה לפני ראש השנה.

עופר בנימין מסר בתגובה כי:" אינני יודע מדוע צריך לרוץ ולחתום כשדברים אינם מוסדרים. דני זקן אינו משתף אותנו בישיבות על הרפורמה, ואינו שומע להערותינו , זאת כאשר יש דברים חשובים שעדיין לא הגיעו לפתרונם, ואינני מבין מדוע הוא רץ לחתום ומאיזה שיקולים הוא עושה זאת. אנו מרגישים שמוכרים אותנו לא שומעים לנו. ההסכם הוא הסכם של העובדים ולא של האגודה ואני כנציגי העובדים נדרוש להיות מעורבים בכל שיחה על הרפורמה. אנחנו רואים ברפורמה צורך מחוייב מהמציאות, אנו רוצים ברפורמה, אך לא רפורמה שתפגע בעובדים ותרמוס כל זכות בסיסית שלהם. ובסופו של דבר, לא תביא את המערכת למקום אליה התכוונה".

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully