וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ONE רכש את זכויות ליגת העל בנשים בכדורסל

אמילי גרינצווייג

31.8.2010 / 14:34

האתר ישדר את המשחק המרכזי בכל מקום החל מפתיחת העונה הקרובה באוקטובר. באתר מתכננים לפנות ל-HOT ול-yes ולהציע את שידור התכנים

אתר ONE רכש את זכויות ליגת העל בנשים בכדורסל לשלוש השנים הבאות בכל פלטפורמות השידור: טלוויזיה, אינטרנט וסלולר. זוהי הפעם הראשונה ש-ONE רוכש זכויות שידור עבור פלטפורמת הטלוויזיה, זאת לאחר שנים רבות בהן רכש זכויות עבור האינטרנט והסלולר.

ONE ייחל כאמור לשדר את ליגת העל בנשים החל מהעונה הקרובה (אמצע אוקטובר) כאשר בכל מחזור יעביר את המשחק המרכזי. בנוסף, בתום כל מחזור תשודר תוכנית סיכום המחזור – בפורמט דומה לזה שמשודר במסגרת האתר בהקשר לליגת העל גברים.מדובר בשיתוף פעולה נוסף בין האתר לאיגוד הכדורסל, לאחר ש-ONE מפעיל בשנים האחרונות את אתר האיגוד וכן העביר בשידור ישיר מספר טורנירים בגילאים צעירים אשר התקיימו בארץ. באתר מתכננים לשדר את ליגת העל באופן עצמאי וחינמי, וכן לפנות לחברות HOT ול-yes באשר לאפשרות שידור התכנים. עם זאת, ממועצת הכבלים והלוויין נמסר כי טרם הוגשה בקשה למועצה ולכשתוגש, היא תיבדק.

שי שני, יו"ר איגוד הכדורסל מסר: "איגוד הכדורסל יעשה הכול על מנת לחשוף את הכדורסל לציבור רחב ככל הניתן. השילוב בין טלוויזיה ואינטרנט הוא הפלטפורמה המוצלחת ביותר לחשיפת הענף לדור הצעיר". אודי מילנר, מנכ"ל ONE מסר: "אני שמח להרחיב את הפלטפורמה של ONE ולשדר את תכני איגוד הכדורסל. בכוונתנו לפנות בקרוב ל-HOT ול-yes באשר לשידור ליגת העל לנשים ואין לי ספק כי ניתן את הבמה המקסימאלית לענף הכדורסל בארץ בכלל ולכדורסל הנשים בפרט".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully