וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האגוז הצרפתי פוצח?

איילה חננאל ואמילי גרינצווייג

1.9.2010 / 11:36

האקרים, זה כל הסיפור. שלושה בני אדם נעצרו בחשד שפרצו למחשבים של מפיקי "הישרדות" ושל המתמודד דן מנו ופרסמו מידע מוקדם על התכנית. השלושה הודו בחשדות המיוחסים

הותר לפרסום: שלושה בני אדם נעצרו בחשד שפרצו למחשבים של מתמודד "הישרדות אולסטארס" דן מנו ושל מפיקי תכנית הריאליטי, ששודרה בערוץ 10, בכדי להשיג מידע שיקדים את שידורי התכנית בפועל, וייתן יתרון פרסומי ושיווקי למפרסמים. כך למשל, חודש לפני שידור גמר התכנית פורסמו ארבעת שמות הפיינליסטים.

ממצאי החקירה הובילו את חוקרי מפלג פשעי מחשב, ביחידת להב 433, לבלוג המכונה "אגוז צרפתי" באתר תפוז, בעקבות תלונה שהגיש ערוץ 10 לאחר שבבלוג ובכלי תקשורת נוספים פורסמו פרטים מפרקים של התכנית שטרם שודרו, שכללו בין היתר את שמות רביעיית הגמר לפני שידורו וכן נתונים נוספים הקשורים לחוזי ההעסקה של המשתתפים.

לטענת המשטרה, העצורים הודו בחשדות המיוחסים, לרבות ביצוע עבירות דומות נגד משתתפי "הישרדות" מעונות קודמות וכן פריצה למחשבי עשרות ידוענים נוספים. החקירה בנושא עדיין נמשכת.

מערוץ 10 נמסר: "אנו רואים את הנושא בחומרה רבה. צר לנו שגורמים פליליים פעלו במטרה לנסות ולחבל בזדון בחוויית הצפייה של מאות אלפי צופים. אנו ממתינים לסיום חקירת המשטרה בתקווה שנדע מי עומד מאחורי הזמנת העבודה ואחראי במישרין לנזק האדיר שנגרם לערוץ 10 ומצפים שהדין ימוצה עם האשמים ועם מי שנתן את אכסניה לאותם גורמים. אנו מודים לחברת אבוט רייף המאירי וצוות ההפקה של 'הישרדות' שעמלו במשך חודשים רבים במסירות ובמקצועיות בכדי להביא למסך הטלוויזיה את עונת 'הישרדות אולסטארס'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully