וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא זוהר יגיש את מהדורת שישי של ערוץ 10

אמילי גרינצווייג

1.9.2010 / 14:45

החזק נגד הגבוה. מגיש "היום שהיה" יגיש מאמצע חודש נובמבר גם את מהדורת שישי של הערוץ. זוהר יצטרף אל מערכת התכנית אותה מובילה העורכת רותי יובל

גיא זהר יגיש את "השבוע" מהדורת חדשות שישי של ערוץ 10, החל מאמצע נובמבר.

זהר, שיחליף בתפקיד את מיקי רוזנטל, שהודיע על עזיבתו את התכנית לאחר כשלושה חודשים בלבד, ימשיך להגיש מדי יום את מהדורת סיכום היום של חדשות 10 "היום שהיה"' אותה ייסד בקיץ 2003.

זהר היה ממקימי חברת החדשות של ערוץ 2, שם גם הגיש את התוכנית "פגוש את העיתונות". בהמשך היה ממקימי ערוץ 10 ושימש כסמנכ"ל התוכן של הערוץ. הוא יצטרף במהדורת החדשות לצוות הקיים בראשות העורכת רותי יובל .

בדף הפייסבוק של התכנית "היום שהיה" כתב זוהר: "הצירוף הוא טבעי. כמי שמסכם מדי יום את החדשות, מצאתי הרבה סיבות לצרף מהדורה נוספת, בסוף השבוע, שמשכללת את ההסתכלות על האירועים הבולטים והנסתרים של השבוע שהיה, וגם מנסה לצפות ולהאיר את האירועים של השבוע שיהיה. עם המוטיבציה והניסיון שכבר נצבר שם, אני מאמין שאפשר יהיה להפיק מהדורה בולטת ומעניינת, מהדורה שתשלב סקרנות עיתונאית עם חדשנות, וגישה רצינית בלי נפיחות עצמית".

ראודור בנזימן, מנכ"ל חדשות 10 מסר: "אנחנו מודים למיקי רוזנטל על תרומתו להשקת התכנית ומברכים על הצטרפותו של גיא זהר למערכת המקצועית של 'השבוע'."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully