וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברמן וקיסוס- עכשיו גם בטלוויזיה

אמילי גרינצווייג

2.9.2010 / 20:01

השניים חתמו על חוזה טאלנט בערוץ 10. בשלב ראשון יגישו את שעשועון המשימות "אלבום חתונה". בעתיד הם צפויים להגיש פרויקטים אחרים בערוץ

טל ברמן ואביעד קיסוס מצטרפים לערוץ 10. השניים, שמגישים בשנה האחרונה את תכנית הבוקר של רדיו 99fm חתמו לאחרונה על חוזה טאלנט עם הנהלת הערוץ וזו למעשה הפעם הראשונה שבה הם עוברים כצמד להגיש רצועה קבועה בטלוויזיה.

בשלב ראשון יגישו השניים את השעשועון "אלבום החתונה", פורמט מקורי שיצרו מיכל בן דוד וגבעון שניר מחברת ההפקה ריאליטי. בו חתן וכלה ביום חתונתם מחליפים את צילומי אלבום החתונה המסורתיים במשחק בו יוכלו לזכות בכיסוי כל הוצאות החתונה. המשחק נמשך עד רגע לפני החופה כאשר רק בחתונה עצמה יגלו החתן והכלה כמה הצליחו להרוויח במשחק החתונה. הפורמט משווק ברחבי העולם על ידי ארמוזה פורמטס, שבבעלותו של אבי ארמוזה והוא מועמד לפרס בתחרות היוקרתית Rose d'Or שתתקיים בין ה-18 ל-22 בספטמבר בלוצרן, שווייץ.

טל ברמן ואביעד קיסוס הצטרפו בתחילת השנה לרדיו 99fm והם מגישים בו את תכנית הבוקר שמשודרת בסינדיקציה גם לרדיו צפון לא הפסקה. השנים מגישים את התכנית ביחד מאז 2002. בעבר הגיש קיסוס את התכניות "דייט לסטרייט", "בעירום מלא" ו"אינסטינקט בסיסי" ואת מגזין הבידור "Y בעשר". לאחרונה הוביל קיסוס את הסרט הדוקומנטרי "המסע לארץ הציצים" ששודר בערוץ 10. והוא כותב טור שבועי במוסף הארץ.

טל ברמן הגיש את הלייט נייט הראשון בטלוויזיה "פרפר לילה" ברשת. לאחר מכן הגיש תכניות רבות בהן "הרצועה" בערוץ ביפ, "חדשות המדע" בערוץ 8, הסדרה הדוקומנטרית "אוצרים את המדינה" בערוץ 1 ולאחרונה הגיש עם צופית גרנט את "נבחרת החלומות" גם היא בערוץ 1.

מערוץ 10 נמסר: "אנחנו נרגשים ושמחים מכך שהציבור יוכל בקרוב ליהנות מהזוגיות האיכותית והאנרגטית של טל ואביעד, גם על מסך הטלוויזיה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully