וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות הירקון 70, עכשיו גם בטלוויזיה

אמילי גרינצווייג

2.9.2010 / 15:56

מהדורת החדשות העצמאית תשודר בימי חמישי ב-22:30 החל ב-16 בספטמבר, כחלק מרצועת האג'נדה של הערוץ הקהילתי באפיק 98 בממירים

מהדורת החדשות השבועית מהירקון 70 תשודר בערוץ הקהילתי בערוץ 98 ב-HOT ו-yes. המהדורה תשודר בימי חמישי החל ב-16 בספטמבר, כחלק מרצועת האג'נדה של הערוץ המשודרת מידי ערב ב-22:30 ובה מגזינים כמו "יומן אזרחי", "הטלוויזיה החברתית" וסביבהטבע.

מהדורת החדשות מהירקון 70 היא מהדורת חדשות עצמאית המתעסקת בנושאים אזרחיים,הסכסוך היהודי-ערבי ונושאי חברה, כלכלה וסביבה. המהדורה, שמופקת בהתנדבות על ידי עשרות עיתונאים, אנשי תקשורת, קולנוע ואמנים צעירים ובייעוץ של אנשי תקשורת וותיקים ביניהם נסלי ברדה, קרן נויבך ואורי גוטליב, משודרת מזה כשנה וחצי באתר האינטרנט של הירקון 70 ובסינמטק תל אביב, לפני הקרנות סרטים.

לדברי מעוז דגני, עורך ומגיש המהדורה, השאיפה היא לדבר על הנושאים שצריכים להיות בראש סדר היום הציבורי בישראל. "מקור שיתוף הפעולה בין צוות הירקון לערוץ הקהילתי, הוא המרכז לתקשורת ואמנויות ביכורי העיתים, שעובד בשיתוף פעולה עם הערוץ ומרכז הוידאו שלו עוזר ותומך בנו באופן שוטף. אנחנו שמחים על ההזדמנות להגיע לקהל נוסף, להיות משודרים על מסך טלוויזיה ולהיות חלק מרצועת האג'נדה החדשה של הערוץ"

רונית סלניקיו, יועצת התוכן של הערוץ מסרה: "החיבור בין ערוץ 98 לצוות הירקון 70, הוא חיבור טבעי בעיני. כערוץ הנותן במה לכל אזרח לשדר את המסר שלו על המרקע, אנו רואים בירקון 70 קבוצה של אמנים ופעילים חברתיים היוצרים מהדורת חדשות אלטרנטיבית שמצליחה להביא לצופים את הסיפורים החברתיים שנותרו בשולי החדשות המרכזיות ושההתייחסות אליהם היא לרוב קלישאתית ופלקטית ואינה מעודדת כל דיון מהותי. אנחנו מזמינים קבוצות בעלות דעות שונות להשתלב בערוץ ולהעביר דרכנו את המסר שלהם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully