וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את מירב מורן

וואלה! ברנז'ה

5.9.2010 / 16:37

עורכת מדור הדעות באתר גלובס

גיל: 42

מה בעצם אני עושה? מנהלת מערך ובו כמה עשרות כותבים פרילנסרים קבועים הכותבים למדור בתחומים: שוק הון, מדיה, משפט, חברה ונדל"ן, הם מתבלים את את מערך הכותבים המפואר של חברי מערכת עיתון גלובס וכולם מופיעים ב"מגדל הדעות" הניצב בכבוד ובמלוא הדר איורים פרי מכחול גיל ג'יבלי, בגדה השמאלית של עמוד הבית של אתר גלובס.

השכלה: תואר ראשון בהיסטוריה, תואר שני בלימודי מידע באוניברסיטה העברית בירושלים

תפקידים קודמים: "עורכת מדור "גלריה" באתר האינטרנט של עיתון הארץ, עורכת ראשית ומנהלת מערך הקמת "עכבר העיר" בגרסתו הראשונה במסגרת פורטל הקאלט IOL, בעבר הרחוק (צברתי עד כה כמעט 25 שנות הקלדה בתקשורת העברית לשלוחותיה): דוברת Apple בישראל, דוברת משרד המדע, תחת מנכ"לות צבי ינאי והשרה שולמית אלוני וכתבת בעיתונים חדשות ועל המשמר, זכר צדיקים לברכה, והעיר יבדל לחיים ארוכים וטובים.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה? "בת 18, בעיתון חדשות בגדה המזרחית של איילון, היתה שרי שיין שערכה את מוסף הנשים סגול, והיה עידו טל שהיה עורך בדסק, ושניהם הובילו אותי בנחישות ובתקיפות בצעדי הראשונים בעיתונות. והיה גם ירון פריד (שהיה אמנם עוד צעיר אך תהילתו כבר היתה ושמו כבר הלך לפניו) שניצב מהצד ומחא כפיים.

איפה את בעוד 5 שנים? בימים - עורכת פורמט טלוויזיוני דעתני ותקשורתי של בעלי דעה בתחומים שונים ומצליחה להכניס לזירת הדיון הציבורי עניינים, גם שאינם מתקשטים במרכיבי המונרך הבלתי מעורער שלנו - הרייטיניג ירום הודו. בלילות - מגישה תוכנית רדיו לילית שעניינה הקשר בין מוזיקה וקולנוע - האחרון הוא ממש לא המשך ישיר של מה שעשיתי עד כה, אבל אם אני מתבקשת להתבונן חמש שנים קדימה, אני מרגישה משוחררת מספיק כדי לחלוק שאיפות וחלום.

מה אוכלת לצהריים? אם יש זמן - דבר שלא קורה לעתים קרובות - סושי בקפה ג'ו שבתוך מערכת גלובס (עדיפות גבוהה לסלמון).

פרגני למתחרים: כעורכת בעיתון כלכלי, אני מברכת על כל תחרות משום שהיא היסוד החשוב ביותר בהשגת שירות טוב לצרכן.


(צילום: נמרוד סונדרס)

------------------------------------------------------------------------
עובדים בתעשייה? רוצים שנכיר גם אתכם? פנו אלינו במייל: Whoareyou@walla.net.il וציינו שם, תפקיד ומספר טלפון ליצירת קשר. מתעצלים להעתיק? הקליקו על הלינק המצורף למטה

מירב מורן. נמרוד סונדרס
מירב מורן/נמרוד סונדרס
  • עוד באותו נושא:
  • גלובס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully