וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרסומאי רמי סדן מועמד לתפקיד מנכ"ל רשות השידור

אמילי גרינצווייג

6.9.2010 / 22:21

יועצו לשעבר של ראש הממשלה, הוגה הסלוגן "ביבי טוב ליהודים", נפגש לאחרונה עם בכירים בסביבת ראש הממשלה שבדקו עמו אפשרות שיקבל את התפקיד

הפרסומאי ויועץ התקשורת רמי סדן הוא אחד המועמדים להחליף את מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בכירים בסביבתו של ראש הממשלה נפגשו לאחרונה עם סדן ובדקו עמו אפשרות שיקבל את התפקיד. שקלאר אמור לסיים את כהונתו בקיץ 2011. אולם, במשרד ראש הממשלה נערכים כבר עכשיו להחלפתו לקראת דו"ח מיוחד של מבקר המדינה בנושא רשות השידור שצפוי להתפרסם בקרוב.

סדן הוא בעל משרד הפרסום ויחסי הציבור "סדן", אשר מתמחה בפרסום וניהול של אסטרטגיה תקשורתית בנושאים ציבוריים, רפואיים ומדעיים. כן היה המשרד שותף לקמפיין הבחירות של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בשנת 1996 והגה את הסלוגן "ביבי טוב ליהודים".

סדן שימש בעבר כיועץ הסברה חיצוני של בנימין נתניהו בזמן כהונתו הראשונה כראש ממשלה, ולמרות שלאחר מכן היה נתק בין השניים, הועלתה כעת ההצעה הזו על ידי גורמים בכירים ביותר בלשכת ראש הממשלה. סדן, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני בתקשורת, החל את דרכו בעולם התקשורת ככתב תחקירים במוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות ולאחר מכן שימש כדובר המרכז הרפואי שערי צדק וכן דובר של מספר שרים וחברי כנסת.

מבמשרד ראש הממשלה הכחישו את הידיעה ומסרו: "הדברים אינם נכונים". רמי סדן סירב להגיב לנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully