וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם ממון

אמילי גרינצווייג

12.9.2010 / 13:27

עובד ידיעות לשעבר שאול כהן הורשע בגנבת 714 אלף שקל מהעיתון. שימש כמנהל מחלקת השיווק האלקטרונית של ידיעות מנויים עד 2003

עובד ידיעות אחרונות לשעבר שאול כהן הורשע בבית משפט השלום בתל אביב בגניבת 714 אלף שקל מהעיתון. כהן שימש כמנהל מחלקת השיווק האלקטרונית של ידיעות מנויים בין השנים 2001 ל-2003. באותן השנים ביצע, יחד עם עובדים אחרים, עבירות של גניבה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ורישומים כוזבים במסמכי תאגיד.

בית המשפט נעתר להסכם הטיעון שהושג בין העיתון לבין כהן, שיוצג על ידי עו"ד דורון ברזילי, המשמש גם כראש ועד מחוז תל אביב והמרכז בלשכת עורכי הדין והחליט כי שאול כהן יבצע עבודות שירות במשך שישה חודשים, וכן נגזרו עליו תשעה חודשים נוספים של מאסר על תנאי.

במסגרת פסק הדין מתח השופט חנן אפרתי ביקורת על הסדר הטיעון המקל, וטען: "אינני יכול להמנע מהרמת גבה וזאת אני עושה בשורות אלה, וטוב היה אן מאן דהוא בתביעה, קרי, באחראים לתביעה ובממונים בתוכה יבחנו דברים אלה, ישקלו ויחליטו את אשר יחליטו, לגבי מקרים אחרים בעתיד". עוד נקבע שכהן ישלם קנס כספי בשיעור של 7,500 שקלים לאחר תום ריצוי עבודות השירות, או שיבצע שלושה חודשי מאסר תמורתם. במסגרת הסכם הטיעון, נקבע כי על כהן לשלם סכום של 1.2 מיליון שקלים לידיעות אחרונות בעקבות התביעה האזרחית שהגיש נגדו העיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully