וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו מרגלית

אמילי גרינצווייג

12.9.2010 / 19:55

בטלוויזיה החינוכית דורשים מהעיתון גלובס לפרסם התנצלות ומאיימים בתביעת לשון הרע, זאת בעקבות מאמר שכתב מתי גולן על התנהלות המנכ"ל ויגודסקי

הטלוויזיה החינוכית העבירה אל העיתון גלובס מכתב התראה לפני תביעה, זאת בעקבות מאמרו של העיתונאי מתי גולן שפורסם בעיתון תחת הכותרת "לחקור את התנהלות ויגודסקי". בחינוכית מאיימים בתביעה בגין פרסום לשון הרע. עוד דורשת החינוכית כי העיתון יפרסם הודעת התנצלות בפני ויגודסקי והטלוויזיה החינוכית.

במכתב ששלח עו"ד אביגדור דנן, היועץ המשפטי של החינוכית לעורך העיתון, חגי גולן, נטען כי מאמרו של גולן כלל דברי השמצה והוצאת דיבה של מנכ"ל החינוכית, יפה ויגודסקי וכן כולל אי אמיתות העולות לכדי שקר מפגיע ואינם מתיישבים עם כללי האתיקה העיתונאית. עו"ד דנן מצטט את דבריו של גולן לפיהם: "כבר זמן רב מדובר ומדווח שויגודסקי משלמת לעיתונאים בכירים סכומים נכבדים מתוך ציפייה שאלה יעשו לובינג אצל שרים וחברי כנסת, למען המשך כהונתה ולמען המשך קיום הערוץ". עו"ד דנן טוען כי קביעה זו מייחסת לויגודסקי מעשים פליליים לרבות תשלום שוחד לעיתונאי בכירים על מנת שאלה, בתמורה יפעלו להארכת כהונתה. "פניה פשוטה של מר גולן לטלוויזיה החינוכית, לקבלת תגובה בטרם פרסום הכתבה ובטרם היציאה בכותרת 'לחקור התנהלות ויגודסקי', הייתה מביאה לכך שמר גולן היה מונע עצמו מפרסום כתבה חסרת כל בסיס, שאין בה אלא הוצאת לשון הרע" נטען במכתב.

עוד צוין במכתב כי בפרסום הקודם של גולן בעניינו של דן מרגלית הוא לא פרסם את תגובת החינוכית לדברים.

מגלובס נמסר בתגובה:" מדובר בטור דעה של מתי גולן. יצויין כי במכתב שנשלח מטעם הטלוויזיה החינוכית נכתב כי מר גולן הסתמך על עובדות לא נכונות שפורסמו בעיתון הארץ, ואשר דבר פרסומן לא היה ידוע לטלוויזיה החינוכית או למי מנציגיה טרם הפרסום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully