וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורט 1

אמילי גרינצווייג

13.9.2010 / 13:07

הרכב מנצח לא מחליפים. נמשכת מגמת שידורי הספורט של ערוץ 1. רשות השידור נמצאת כעת במגעים לשידור משחקי הפועל ירושלים וגליל/גלבוע באירופה

משחקי הפועל ירושלים במסגרת היורוקאפ, וכן משחקי גליל/גלבוע, במסגרת מוקדמות היורוליג בכדורסל, ישודרו ככל הנראה בערוץ 1. מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר, מנהל משא ומתן על רכישת זכויות השידור של קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים, כאשר הסכום הכולל שישולם לקבוצה לא יעלה על 300 אלף דולרים. הרשות ממשיכה לנהל משא ומתן עם מנהלת ליגת העל בכדורסל לגבי שידורי משחקי הליגה.

בישיבת מליאת הרשות, שהתקיימה בשבוע שעבר, ציין מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר, ציין כי נוכח הרייטינג הגבוה להם זכו משדרי הספורט בערוץ, נבחנת האפשרות לרכוש שידורי ספורט נוספים. זאת במטרה לצרף משבצת שידורי ספורט לשידורי הפריים טיים בערוץ, בנוסף לשידור המשחק המרכזי של ליגת העל בכדורגל. ועדת הטלוויזיה של רשות השידור תקיים היום דיון לגבי אישורו של לוח השידורים לתקופה שלאחר החגים.

ממנהלת ליגת העל נמסר בתגובה : "אנו נמצאים במשא ומתן עם מספר גופים שמעוניינים לשדר את ליגת העל בעונה הקרבה, בהם ערוץ 1, ערוץ הספורט, ONE וגורמים האחרים. אנו מעריכים שבשבועות, אולי אף בימים הקרובים יסגרו ההבנות. גם השנה ליגת העל תשודר ונעמוד על כך שהמשחקים ישודרו גם ב-HD".

מרשות השידור נמסר: "הנהלת הרשות החליטה באופן עקרוני לבנות משבצת ספורט נוספת בשבוע, בה ישולבו שידורי תרבות וראיונות מהפריפריה, ורואה חשיבות רבה לשדר דווקא את המשחקים של קבוצות כדורסל מירושלים ומהגליל. באשר למו"מ, אכן מתקיים מו"מ אך טרם נסגר דבר, והנושא טרם נידון במוסדות הרשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully