וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההוליווד ריפורטר עובר למהדורה שבועית בלבד

אמילי גרינצווייג

13.9.2010 / 18:05

העיתון היומי הראשון של תעשיית הבידור האמריקאית יצא מעתה רק אחת לשבוע. את המהדורות היומיות אפשר יהיה להוריד ב-PDF מאתר המגזין

המגזין הוליווד ריפורטר יצא החל בחודש הבא במהדורה שבועית בלבד. עד כה פורסם המגזין חמש פעמים בשבוע. תוכן המגזין, שיכיל שילוב של מאמרי ניתוח, פיצ'רים ותמונות, יחוזק בעיצוב מחודש של אתר המגזין ויתבסס על ידיעות חדשותיות.
את הגרסה היומית המודפסת של המגזין שהופצה עד עתה למנויים תחליף מהדורה דיגיטלית יומית, בפורמט PDF.

הוליווד ריפורטר מהווה לצדו של וראייטי את אחד משני העיתונים המרכזיים העוסקים בתעשיית הבידור. הוא נוסד על ידי ויליאם וילקינסון ב-1930 והיה המגזין היומי הראשון שעסק כולו בתעשיית הבידור האמריקאית. בתחילת דרכו סיקר סרטים, וב-1950 החל לסקר גם את תעשיית הטלוויזיה. ב-1980 התרחב לסיקור נושאי תעשיית הקניין הרוחני.

בשנת 1946 פירסם וילקינסון בעיתון, תחת הכותרת "קול עבור ג'ו סטאלין" את הרשימה הראשונה של אנשי תעשיית הבידור להם קשר לקומוניזם. רשימה זו נודעה מאוחר יותר בכינוי "הרשימה השחורה של הוליווד".

בשנת 1988 נמכר העיתון תמורת 26.7 מיליון דולר, להוצאת BPI. בעשור האחרון סבל המגזין מהיעלמות מפרסמים, ופיחות ברלוונטיות של הידיעות החדשותיות שהפכו לנחלתן של בלוגים שסיקרו את תעשיית הבידור. הפדיון השנתי של העיתון, שעמד לפני ארבע שנים על 50 מיליון דולר, עומד כעת על סכום של כ-30 מיליון דולר ובשנים האחרונות פוטרו בו עובדים רבים. ב-2007 נמכר לחברת נילסן. בדצמבר האחרון החליף העיתון ידיים שוב ונרכש על ידי e5 גלובל מדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully