וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן חיות

אמילי גרינצווייג

14.9.2010 / 17:06

טוחנים צעירות בערוץ 1? עורכי הסרטים בערוץ סרבו לערוך צילומים של החזאי אסף זלמנוביץ', זאת מכיוון שלטענתם לא עבר הכשרה ואינו מחזיק בתעודת עיתונאי

חזאי מהדורת החדשות של ערוץ 1, אסף זלמנוביץ', צילם את התחזית למהדורת מוצאי השבת האחרון בספארי ברמת גן . את החומר אותו צילם זלמנוביץ' בגן החיות סרבו עורכי הסרטים בערוץ 1 לערוך, בטענה שזלמנוביץ' לא עבר את ההכשרה הנדרשת ואין לו תעודת עיתונאי.

וידאו שצולם על ידי צוותים של רשות השידור, נערך על ידי עורכי הסרטים של ערוץ 1, זאת להבדיל מהטכנאים שמבצעים את עריכת החומרים שמגיעים מן החוץ. זלמנוביץ' משמש חזאי ממלא מקום בערוץ 1, במקומן של שרון וכסלר ויפעת עמיאל הנמצאות בחופשת לידה. זאת אינה הפעם הראשונה שבה הוא מגיע כממלא מקום לערוץ 1, וכבר החליף בעבר את שרון וכסלר.

בסופו של דבר נעתרו הטכנאים לערוך את התחזית המצולמת, זאת לאחר התערבותם של יגאל רביד, שהגיש את מהדורת השבת, ומנהל חטיבת החדשות, יורם כהן.

מרשות השידור לא נמסרה תגובה. אסף זלמנוביץ' אמר לוואלה! ברנז'ה בתגובה לדברים: "אני שמח שהתחזית שודרה לשביעות רצון כולם. ותודה ליגאל רביד שהביאני עד הלום. אני נהנה מאוד לעבוד בערוץ 1, מעריך מאוד את האנשים בו ומקווה לתרום מיכולותיי עד כמה שניתן, הן בתחום מזג האוויר והן בתחומים אחרים ככל ויאפשרו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully