וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הי, דרומה!

אמילי גרינצווייג

14.9.2010 / 18:36

יעקב אילון יפתח את כנס אילת הרביעי לעיתונות שיתקיים בחודש נובמבר בסימן עתיד מקצוע העיתונות. המארגנים צופים 1500 משתתפים מהארץ ומחו"ל

כנס אילת לעיתונות יערך השנה בפעם הרביעית, בין התאריכים 21 ל-24 בנובמבר. הכנס של אגודת העיתונאים תל אביב, בשיתוף עם אוניברסיטת בן גוריון בנגב, יתקיים בסימן עתיד מקצוע העיתונות, ויעסוק בין היתר בעיתונות החרדית, עיתונות הבידור והתרבות, הצנזורה, תוכן שיווקי, לשכת העיתונות וההסברה ומשכורות העיתונאים.

מגיש חדשות 10 יעקב אילון ינחה את טקס הפתיחה בו יוענקו פרסי מפעל חיים לעיתונאים ותיקים פעילים. שר התקשורת, משה כחלון, יפתח את ערב הרדיו, שיערך ביום שני, 22 בנובמבר. במסגרת ערב זה יחולקו פרסי הרדיו ופרס הרשות השנייה על שם רחל פרימור ז"ל. בכנס צפויים להשתתף כ-1500 אנשי תקשורת מהארץ ומחו"ל, עיתונאים, שרים, חברי כנסת, אנשי אקדמיה וכלכלה.

יוסי בר מוחא, יו"ר הכנס ומנכ"ל אגודת העיתונאים בתל אביב מסר: "אני שמח שהצלחנו לבנות במהלך שלוש השנים האחרונות כנס מקצועי רחב היקף, שנותן מענה למגוון רחב של נושאים. אני מצפה לפגוש בכנס את כל מעצבי דעת הקהל בישראל".

אבי פז, יו"ר אגודת העיתונאים בתל אביב מסר: "הדיון על עתיד מקצוע העיתונות רלוונטי וחיוני השנה יותר מתמיד. מדובר בתקופה לא פשוטה למקצוע, אפילו קשה, וקיומו של כנס אילת לעיתונות מאפשר לנו להרחיב את הדיון על עתיד המקצוע והאתגרים העומדים בפנינו".

פרופ' דן כספי מאוניברסיטת בן-גוריון מסר : "מעמדם של עיתונאים הולך ונחלש ככל שמתהדק הקשר המשולש עיתון-הון-שלטון ושיקולים כלכליים מחלחלים בשיקולי הסלקציה העיתונאית. על כן, ביכולתו של כנס אילת לעיתונות לחזק עיתונאים במאבקם לשמירת עצמאות מקצועית וסטנדרטים עיתונאיים מקצועיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully