וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן הלמן ימונה לראש לע"מ

אמילי גרינצווייג

15.9.2010 / 8:14

הלמן, הוא יועצו לשעבר של בנימין נתניהו ונחשב מקורב לשר האוצר יובל שטייניץ. דני סימן ימשיך בשלב זה לכהן בתקן מנהל מחלקת עיתונאים זרים בלע"מ

אורן הלמן, מי שהיה בעבר יועצו של בנימין נתניהו, מונה לראש לשכת העיתונות הממשלתית, לאחר שנבחר במכרז חיצוני שפרסמה נציבות שירות המדינה לפני חודשיים. הלמן יחליף בתפקידו את דני סימן ששימש בתפקיד בעשר השנים האחרונות. סימן ימשיך לכהן בתקן מנהל מחלקת עיתונאים זרים בלע"מ.

בשנתיים וחצי האחרונות משמש הלמן כיועץ אסטרטגי בכיר בגורן עמיר יועצים, משרד הייעוץ והלובי של עליזה גורן ותומר עמיר והוא נחשב מקורב ביותר לשר האוצר יובל שטייניץ. כן שימש בעבר כיועץ מקצועי ליושבי ראש רשות השידור, אברהם נתן וגיל סמסונוב, כדובר רשות השידור וכדובר מוסדות רשות השידור. בעבר שימש בתפקידי ייעוץ כלכלי בכנסת, כתקציבאי במשרד פרסום וכדובר מועצת גבעת שמואל.

לשכת העיתונות הממשלתית כפופה למשרד ההסברה והתפוצות, ואחראית על הקשר והטיפול בכתבי החוץ השוהים במדינה, הנפקת תעודות עיתונאי רשמיות לעובדי העיתונות בישראל, תיאום כיסוי תקשורתי לאירועים ממלכתיים וביקורים רשמיים של מנהיגי מדינות. בין השאר, אחראית הלשכה גם על ניהול אוסף התצלומים הלאומי.

מנכ"ל משרד ההסברה והתפוצות, רונן פלוט אמר בתגובה: "ברצוני להודות לראש לע"מ היוצא דני סימן על עבודתו המסורה ולקדם בברכה את ראש לע"מ הנכנס אורן הלמן. אנו רואים בלשכת העיתונות הממשלתית זרוע ביצועית חשובה, בייחוד הקשר עם העיתונות הזרה שהינו קריטי לתדמית המדינה באופן בו היא מוצגת כלפי חוץ. האתגרים הם רבים ואני מאמין כי ראש לע"מ הנכנס יידע להתמודד עימם בהצלחה, לבסס את הלשכה כאפיק תיאום ומידע משמעותי, ולהתאים את עבודת הלשכה גם לעידן המדיה החדשה ולמשימות הצפויות לה בעתיד".

אורן הלמן סרב להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully