וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט פליטים מיוחד

אמילי גרינצווייג

16.9.2010 / 12:02

שמועות על גל פיטורים, כותבים חדשים ואי וודאות בנוגע לתאריך יציאתו לאור של עיתון העיר החדש יוצרים אווירת חוסר ודאות במסדרונות המערכת: "קיבלו החלטה, אבל לא ניתנים הסברים למה שיהיה בהמשך", אומרים העובדים

אווירת אי ודאות שוררת בימים אלה במסדרונות קומת המרתף של בית הארץ לקראת איחודן הסופי של מערכות העיר ועכבר העיר. שמועות על גל פיטורים מתקרב, כותבים חדשים שיצטרפו למערכת, הסינרגיה בין מערכת העיתון החדש לישן ומועד הוצאת הגיליון החדש שטרם נקבע, הביאו כולן את העובדים לתחושה, "שהמערכת מתפרקת", לדברי אחד העובדים.

העיתונאים מסרבים כמובן להיות מצוטטים, אולם כולם מסכימם על תחושה קשה: "יש המון חוסר ודאות, עובדים רבים מחפשים מקום עבודה חדש, חלק מצאו ואחרים עדיין מחפשים. חוסר הודאות העיקרי הוא מכך שלא אומרים דבר, קיבלו את ההחלטה על השינויים בעיתון, מדובר בשינויים משמעותיים הנוגעים לכולם, אבל לא ניתנים הסברים למה שיהיה בהמשך. זהו מצב רובץ ומעיק" אמר אחד העובדים בשיחה עם וואלה! ברנז'ה. עובד אחר אמר:"יש תחושה שאין כבר את הפורום שמאגד את הכל, לא נראה שמישהו מהנפשות הפועלות הוא כזה שאוהב לכנס את כולם ולהסביר. זוהי תקופה לא נעימה ונגררת שאתה לא יודע מה קורה איתך".

בשבועות האחרונים, לצד הפקתם של עיתון העיר ועכבר העיר הולכת ומתגבשת מערכת העיתון המאוחד, דבר שאינו מסיע לאווירה בעיתון. אחד העובדים בהעיר אמר כי המצב שבו ישנן שתי מערכות שעובדות במקביל, הוא מצב מבלבל ומוזר: "עובדים על העיתון של השבוע וישנו הלחץ והחשיבות של הוצאת הגיליון אבל המון אנשים שמסתובבים בין הרגליים והם אנשים שלא נוגעים בדבר, יועצים שמתעסקים בפורמט החדש, זאת אווירה קצת משונה".

עומר שוברט, העורך החדש של העיר, שיכנס לתפקידו לקראת יציאת הגיליון הראשון של העיתון המאוחד, אמר לוואלה! ברנז'ה: "באופן טבעי במהלכים מסוג זה יש הרבה חוסר ודאות בקרב העובדים, זאת הסיבה שבחרתי לעבוד מהמערכת, למרות שהמצב אינו אופטימלי כאשר הדבר נעשה בזמן עבודתו של העורך הקודם. אבל בגלל שאני אוהב מאוד את אנשי העיר ויש לי הכרות רבה עמם החלטתי להיות כאן כדי שיוכלו לפנות אלי ולדבר איתי ולשמוע על העיתון והתכניות. רובם עשו זאת, לא סירבתי לדבר עם אף אחד. ודלתי פתוחה לכל מי שבא לו לדבר איתי".

  • עוד באותו נושא:
  • העיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully