וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: הפרישה מרצון תחל אחרי החגים

אמילי גרינצווייג

18.9.2010 / 20:32

בין הנהלת הרשות ואגודת העיתונאים הוסכם כי כבר לאחר חג הסוכות יחל הליך הפרישה מרצון. במסגרת הסכם זה צפויים לעזוב את הרשות כ- 350 עיתונאים

הליך הפרישה מרצון בקרב עובדי רשות השידור יחל מיד לאחר החגים, זאת בהנחה שהסכם השכר בין אגודת העיתונאים לבין הנהלת רשות השידור יחתם. קודם לכן, יובא ההסכם מחר (ראשון) לאישור הנהלת האגודה והעובדים.

בין הנהלת הרשות והאגודה הוסכם כי כבר לאחר חג הסוכות יחל הליך הפרישה מרצון. כזכור במסגרת הסכם הפרישה 350 עובדים עיתונאים יפרשו. העיתונאים שיתעניינו בפרישה יקבלו יעוץ מחברה חיצונית שתציב בפניהם את נתוני השכר העדכניים, הגמלה העתידית והיקף מענקי הפרישה. כן, כל עובד יוכל לבקש את מועד הפרישה הנוח לו בשלוש השנים הקרובות. במשא ומתן בין העיתונאים לאוצר סוכם בין היתר על מתן מענקים חלקיים גם למי שעבר את גיל 65.

לדברי גורם בכיר במשא ומתן, על פי לוח הזמנים הצפוי, מליאת רשות השידור תאשר ביום שני את המבנה השלדי שיוצג לה ובימים שאחר כך יושלמו נספחים הקשורים להסכם וילוטשו שעיפים שטרם נסגרו סופית. החתימה צפויה להתקיים בטווח זמן של שבועיים.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "הנהלת רשות השידור מקווה שאכן תהיה חתימה על הסכמי העבודה החדשים עם העיתונאים לאחר החגים. במידה והדבר יתממש, אזי יוכלו העיתונאים הקרובים לגיל פרישה לפרוש מהרשות לאלתר, בתנאי הפרישה כפי שסוכמו".

אסף אפרתי, דובר ועד עיתונות טלוויזיה ברשות השידור מסר בתגובה: "אני מאד מקווה שההסכם, כפי שנראה כיום, עם כל הסוגיות שנותרו פתוחות בו, לא יובא אף לא לדיון בוועד האגודה, קל וחומר לא לאישורו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully