וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכני הטלוויזיה החינוכית יהיו זמינים חינם לגולשי וואלה!

וואלה! ברנז'ה

19.9.2010 / 13:46

במסגרת שיתוף פעולה בין האתר לחינוכית יוכלו הגולשים להיכנס לאזור ייעודי באתר ושם לצפות במגוון של תוכניות חדשות של החינוכית, לצד תוכניות עבר, ללא תשלום

שיתוף פעולה בין וואלה! לטלוויזיה החינוכית. תכני החינוכית יהיו זמינים מעתה לצפייה חינם גם בוואלה! וימשיכו להופיע גם באתר הנוכחי של הטלוויזיה החינוכית. במסגרת ההסכם המסחרי שנחתם בין שני הגופים, הגולשים בוואלה! יוכלו להיכנס לאזור ייעודי באתר ושם לצפות במגוון של תוכניות חדשות של החינוכית, לצד תוכניות עבר, ללא תשלום.

תכני החינוכית ישולבו גם בערוצי התוכן הרלוונטים בוואלה! כמו תרבות, מוזיקה, ברנז'ה ועוד. ההסכם כולל שידור לקטים נבחרים מתוכניות הקאלט כמו: "זהו-זה", "קרובים קרובים", "עניין של זמן", "רגע עם דודלי", "דובי דוברמן" לצד תכניות עדכניות כמו "חוצה ישראל", "הכל תרבות". כמו כן, באיזור הייעודי שיוקדש לתכניות החינוכית, יוצגו גם תכניות המקור לילדים כמו: "גאון של אבא" ו"בחצר של פופיק" לצד תכניות הקאלט כמו: "בלי סודות" "פרפר נחמד" ועוד.

יפה ויגודסקי, מנכ"לית הטלוויזיה החינוכית מסרה: "תוכניות הטלוויזיה החינוכית מבוססות על תמהיל ייחודי של תוכניות נוסטלגיות, לצד הפקות מקור חדשות. לאורך השנים הבחנו בצורך של צעירים רבים להתחבר לתכני החינוכית שהפקנו לאורך השנים. החיבור עם וואלה! עונה על הצורך הזה ומאפשר צפייה במגוון של תכנים שלא ניתן למצוא היום באף גוף שידור אחר".

רוני צייג, עורך ומנהל אתר החינוכית מסר: "מדובר במיזם ראשון מסוגו של שידור תוכניות של החינוכית באורך מלא בפורטל גדול וחשוב כמו וואלה!. המטרה היא לחשוף תוכניות איכות מכל הזמנים מבית הטלוויזיה החינוכית בפני צופים וגולשים שאינם נמנים עם צופי ערוץ 23 בטלוויזיה. שמנו דגש על לקטים מסדרות עבר, קנוניות וכן על תוכניות תרבות ותוכניות ילדים איכותיות אשר החינוכית מפיקה ומשדרת היום".

יהורם דילמאני, סמנכ"ל התוכן בוואלה! מסר: "לחינוכית 23 יש מגוון רחב מאוד של תכנים איכותיים, החל מתכניות תרבות ומוזיקה אקטואליות, תיק תקשורת המוערכת בעולם התקשורת, ועוד נכסי ארכיון יקרים. את כל אלו אנחנו שמחים להביא לגולשי וואלה! שנהנים כבר היום מאלפי שעות וידאו המצויות באתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully