וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובס הערב, ממון בבוקר

אמילי גרינצווייג

19.9.2010 / 15:42

לאחר שביום ה' ניהלה דין ודברים עם עורך גלובס חגי גולן על אופן סיקור פרשת רציו, בה מעורב בעלה, פירסמה הבוקר לילך סיגן בממון מאמר שמבקר באופן מרומז את עיתונה. גורם בגלובס: "מדובר במבוכה"

מערכת גלובס סוערת בעקבות מאמרה של לילך סיגן, עורכת מוסף "גלובס הערב", שפורסם הבוקר במוסף "ממון" של העיתון ידיעות אחרונות. במאמר תוקפת סיגן את הסיקור התקשורתי של פרשת הבוררות שהוזמנה על ידי חברת חיפושי הגז והנפט רציו, שבעלה של סיגן, ליגד רוטלוי, הוא אחד מבעליה.

בין השאר מתייחסת סיגן לעיתונאים המסקרים את הפרשה: " שיכורים מכוח, קנאים, פועלים ממניעים אישיים, לא מקצועיים ולא עוצרים לחשוב איזה נזק הם גורמים, ואולי אפילו חיים של מי הם מסכנים. ידם קלה על ההדק". סיגן גם רומזת לסיקור לא הוגן מתוך גלובס: "לפעמים האנשים האלה צצים במקומות הכי פחות צפויים" כותבת סיגן, "איפה? כרגע רק אומר ש'אין תגובה'". בהמשך המאמר מפרגנת סיגן גם לעיתונאים מתחרים וכותבת כי לפעמים מתגלים עיתונאים טובים גם "בין המתחרים הכי מרים שלך".

גורמים רבים בעיתון זועמים על המאמר, ועל פרסומו בעיתון המתחרה. אחד מהם סיפר כי ביום חמישי הגיעה סיגן למערכת שם התקיים דין ודברים בינה לבין עורך העיתון, חגי גולן, על סיקור הפרשה. יצויין כי בין סיגן לבין אלי ציפורי, עורך המשנה של גלובס והאחראי על החלק החדשותי של העיתון, שוררים יחסים מתוחים זו תקופה ארוכה. גורם אחר אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "מדובר במבוכה. המקרה הזה לא שונה ממקרים אחרים, מדובר בהתנהלות אופיינית למישהי שרואה הכל מתוך האינטרסים האישיים שלה".

לילך סיגן לא מסרה את תגובתה. בגלובס סירבו להגיב על נושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully