וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגלית תובע את החינוכית ואת החשב הכללי

אמילי גרינצווייג

20.9.2010 / 14:16

העיתונאי הוותיק דורש כי בית המשפט יורה להמשיך את קיום המכרז למגיש ערב חדש ויורה לחינוכית להשיבו לעבודה. עוד טוען מרגלית כי נגרם נזק לשמו הטוב

העיתונאי דן מרגלית תובע את הטלוויזיה החינוכית ואת החשב הכללי במשרד האוצר. בעתירה שהגישו היום, עו"ד אמנון זכרוני וברי רוזנטל המייצגים את מרגלית, לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נדרש כי בית המשפט יורה על המשך קיום תהליכי המכרז לאיתור מנחה לתוכנית "ערב חדש", בהתאם לתנאים המקוריים. זאת נוכח ההפרות בוצעו, לכאורה, בדיני המכרזים. כן נדרש כי בית המשפט יורה על השבתו המיידית של מרגלית להנחיית התוכנית עד קבלת החלטה במכרז.

על-פי מרגלית, החשב הכללי מנסה להביא לשינוי רטרואקטיבי של תנאי המכרז. "אופן התנהלות כמו גם שיתוף הפעולה הכפוי ככל הנראה של הטלוויזיה החינוכית, חותרים תחת האלף-בית של דיני המכרזים, ותחת הוראות הדין המפורשות", נכתב בתביעה. על החלטת החינוכית לעכב את המכרז נכתב בתביעה כי היא: "לא כדין ובלתי סבירה באופן קיצוני".

מרגלית גם טוען בתביעה כי נטען גם כי הפרשה גרמה לו מרגלית לעוול רב, "אופן ההתנהלות הכושל של המשיבים בכל הנוגע לעריכת המכרז, על עיתוי עריכתו רק לאחר תום ההתקשרות בין הצדדים ועל הרשלנות בניהולו, גרמו נזק רב לשמו הטוב של העותר, שהוצג בתקשורת כמי ש'פוטר' מהנחיית תוכנית עימה הוא מזוהה עשרות בשנים, וכעת גם כמי שמנסה לכאורה 'להתערב' בהליכי מכרז".

שופט בית המשפט, יהודה זפט, קבע כי על החינוכית והאוצר להעביר את תשובותיהם לבתי המשפט עד ה-5 באוקטובר.
מהטלוויזיה החינוכית נמסר בתגובה:" "כשנקבל את כתב התביעה, נלמד אותו ונביע את עמדתנו בבית המשפט".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully