וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט ימשיך לשדר את משחקי ליגת העל בכדורסל

אמילי גרינצווייג

20.9.2010 / 23:58

הערוץ ישדר את המשחק המרכזי בכל מחזור וילווה את כל המשחקים מכל המגרשים. סכום העסקה - 27.7 מיליון שקל

ערוץ הספורט סיכם הערב עם מנהלת ליגת העל על המשך שידורי משחקי ליגת העל בכדורסל לארבע השנים הקרובות כולל תקצירים ומגזין סיכום המחזור תמורת סכום של 27.7 מיליון שקל. במסגרת החוזה שנחתם, הערוץ ישדר את המשחק המרכזי בכל מחזור ילווה את כל המשחקים מכל המגרשים באותו הערב בערוץ ספורט 5 ובספורט5 HD.

המשחק הראשון בכל מחזור יתקיים כבר במוצאי שבת. ביום ראשון ישדר הערוץ כבעבר את ערב הכדורסל של ישראל עם שלושה משחקים בשידור ישיר, כאשר המשחק המרכזי יועבר במקביל גם בספורט5 HD. ביום שני ישודר משחק נוסף מהמחזור.

בנוסף לשידורים הישירים, ערוץ הספורט ימשיך ללוות את הכדורסל הישראלי עם תכנית סיכום המחזור "חמישיות".המשחקים ישודרו גם כן בסלולר ובאפליקציית ה- iPhone של הערוץ. בנוסף תלווה הליגה בדיווחים שוטפים גם במהדורות חדשות הספורט היומיות ובאתר האינטרנט של הערוץ sport5.co.il.

מהמנהלת נמסר: "אנו רואים בשותפות עם הערוץ המלווה את ליגת העל שנים רבות, כשותפות אסטרטגית אמיתית ורצינית לטווח ארוך. במסגרת ההסכם השידורים יארזו באריזה גראפית וייחודית ע"י ערוץ הספורט". את המנהלת ייצגו עורכי הדין חגי אשלגי ותמיר חובב ממשרד יורם ל. כהן, אשלגי אשל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully