וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש סייג לאסייג?

אמילי גרינצווייג

21.9.2010 / 12:15

לקראת עלייתו הצפויה של ערוץ הספורט החדש של ONE כבר בחודש אוקטובר ב-HOT, תקיים המועצה לשידורי כבלים ולווין שימוע ציבורי בנושא

המועצה לשידורי כבלים ולווין תקיים שימוע ציבורי בדבר בקשת אתר ONE להעלות ערוץ ספורט חדש, זאת נוכח ההשלכות האפשריות של הקמת ערוץ ספורט חדש על שוק תקשורת הספורט.

אתר ONE וחברת הכבלים HOT הגיעו לאחרונה להסכמה עקרונית על העלאת ערוץ ספורט חינמי חדש כבר באמצע אוקטובר. זאת לאחר שלפני כשבועיים הצהיר האתר על כוונתו להעלות ערוץ טלוויזיוני, עת סיים את רכישת כלל זכויות השידור של ליגת העל בכדורסל לנשים, בכללן זכויות השידור בטלוויזיה.

לדברי ניצן חן, יו"ר מועצת הכבלים והלווין: "המועצה המבקשת לשמוע את כל השחקנים בתחום שידורי הספורט כדי לוודא שהצרכן בטלוויזיה הרב ערוצית ירוויח מהקמתו של ערוץ ספורט נוסף. ולוודא שאכן יוצעו לצרכן תכני ספורט נוספים ללא תוספת תשלום".

בשימוע, שנערך בהתאם לבקשה שהוגשה בפני המועצה, תבקש המועצה את עמדות הציבור בדבר שידור אירועים חיים ממפעלי ספורט ישראלים ובין לאומיים, משחקי נבחרת ישראל במשחקי ידידות ובמפעלים רשמיים, כל זאת בענפי ספורט שאינם מרכזיים. כן, תבחן עמדת הציבור בדבר תכניות אולפן, מקומיות וזרות, תכניות סיכום ומגזינים. השימוע יסגר ב-10 באוקטובר בשעה 12:00.

גורמים בשוק תקשורת הספורט טוענים כי בהתמקדות של מועצת הכבלים והלווין בשידורי ספורט שאינם מרכזיים בלבד, המועצה מראה כי היא עומדת מאחורי האינטרס של ערוצי הספורט בתשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully