וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטורים בחברות החדשות ימונו על ידי ועדת טלוויזיה מורחבת

אמילי גרינצווייג

26.9.2010 / 19:03

הוועדה תמנה ארבעה חברים לחברת החדשות של ערוץ 2 מתוכם יו"ר אחד, וכן שלושה חברים בחדשות 10, מתוכם יו"ר. יו"ר הועדה יעקב שחם דוחה טענות לפיהן הוועדה מוטה פוליטית

ועדת טלוויזיה מורחבת תמנה את חברי הדירקטוריון החדשים בחברות החדשות של ערוץ 2 ו-10. בישיבת מועצת הרשות השניה, שהתקיימה בשבוע שעבר, נקבע כי לוועדת הטלוויזיה, בראשותו של יעקב שחם, יצורפו יו"ר ועדת הכספים, רו"ח אייל דה פאו, יו"ר ועדת ביקורת רונית אנטלר ויו"ר ועדת מחקר, ד"ר עליזה לביא. ישיבתה הראשונה של הוועדה תתקיים ב-14 באוקטובר.

הוועדה תמנה ארבעה חברים לחברת החדשות של ערוץ 2 מתוכם יו"ר אחד, וכן שלושה חברים בחדשות 10, מתוכם יו"ר. מחברי הדירקטוריון נדרשת כשירות מקבילה לכזו של יו"ר חברה ממשלתית. בין השאר מדובר בתנאי סף הדורשים תואר אקדמי וניסיון בניהול חברה גדולה.

יו"ר הוועדה, יעקב שחם דוחה טענות שהושמעו לפיהן חברי הוועדה מוטים פוליטית והם עשויים חברי דירקטוריון בעלי זיקה פוליטית ימנית. בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר שחם : "זו שטות, הבל ורעות רוח. גורמים המקורבים לרשות השנייה מפיצים מידע שחלקו הגדול אינו נכון.. מועצת הרשות השנייה הסמיכה את וועדת הטלוויזיה בצירוף יו"ר הוועדות לבחור את חברי הדירקטוריון של חברת החדשות בערוץ 2 ו-10. ואני חוזר על המילה לבחור ולא לאתר ולא לבחון. לאחר שהוועדה תבחר את המועמדים היא תביא את הבחירה לאישור מועצת הרשות".

שחם התייחס לאפשרות מינויו של אמנון נדב לתפקיד יושב דירקטוריון באחת מחברות החדשות ואמר: "בעניינו של אמנון נדב באם אכן, יש חוות דעת שלכאורה פוסלת אותו, לדעתי חוות דעת זו שגויה. כבר הבוקר ביקשתי ממזכירת הרשות כי יעבירו בקשה לאמנון נדב כדי לקבל ממנו את קורות החיים, כפי שיעשו יתר המועמדים. מועמדותו של אמנון נדב תבחן פעם נוספת, ואני מעריך שהיא לא תפסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully