וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה טלטלי

אמילי גרינצווייג

27.9.2010 / 11:54

גם בקשת רוצים תכנית כלכלית לילית. אחת כזאת, בהגשת טלי מורנו ובהפקת קסטינה הפקות צפויה לעלות במהלך חודש אוקטובר מדי חמישי

קשת עתידה להעלות תכנית כלכלית חדשה בהגשת טלי מורנו ובהפקת קסטינה הפקות, שמפיקה לקשת בין היתר גם את תכנית הבוקר בהגשת מורנו ודן שילון וכן את תכניתו של אסי עזר "בואו נדבר על זה". התכנית, שתתרכז בנושאי כלכלה וצרכנות, צפויה לעלות במחצית אוקטובר ותשודר בימי חמישי. לצידה של מורנו יופיעו פרשנים כלכליים, שאף יציעו טיפים צרכניים לצופים. במסגרת התוכנית יבחרו המנצח והמפסיד של השבוע בכלכלה.

זוהי למעשה התחממות בגזרת התכניות הכלכליות. עד כה שודרה בחדשות 2 "תכנית חיסכון" של קרן מרציאנו מדי יום ב-19:20, התכנית זוכה לנתוני צפיה גבוהים ביותר אולם מיד לאחר סוכות תצטרך להתמודד מול גיא פינס שעובד לשדר ב-19:30 התמודדות קשה יותר מאשר תכנית האקטואליה של ירון לונדון ומוטי קירשנבאום. ערוץ 10 משדר מדי לילה את "לילה כלכלי" עם שרון גל שזוכה גם היא לנתוני צפיה משביעי רצון ביחס לערוץ 10 וממוצע הרייטינג שלה לשנת 2010 עומד נכון לעכשיו על 5.9%. עתה יאלץ גל להתמודד מול תכנית כלכלית חדשה שתזכה לפלטפורמה בדמות משדרי הפריים טיים החזקים של קשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully