וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגודת העיתונאים ברשות מאיימת בסכסוך עבודה

אמילי גרינצווייג

10.10.2010 / 14:57

הנהלת הרשות הציגה היום בפני נציגי העיתונאים את החלטתה להחיל את שעון הנוכחות ולהפסיק לשלם לעובדים עבור שעות עבודה שלא בוצעו בפועל

אגודת העיתונאים ברשות השידור צפויה להכריז על סכסוך עבודה, זאת לאחר שבמהלך פגישה שהתקיימה היום בין נציגי ועדי העיתונאים ברשות לבין הנהלת הרשות הוצגה החלטת ההנהלה להחיל את שעון הנוכחות ולהפסיק לשלם לעובדים עבור שעות שלא בוצעו בפועל.

נציג ועדי עיתונאי הרדיו, גדי בן יצחק אמר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה כי הפגישה היוותה הליך היוועצות פורמלי ולא דיון. "מדובר בהפרת הסכמים. הורסים שלוש שנים של עבודה והבענו על כך צער רב". עופר בנימין, יו"ר וועד עיתונאי הטלוויזיה אמר: "חשבנו שבאים לשיחה עניינית, שבה ננסה לשנות את דעתה של ההנהלה. התברר לנו שזה לא כך ושמתכוונים להסביר לנו איך לעבוד עם שעון הנוכחות. סירבנו להשאר ולשמוע". העיתונאים טוענים כי מדובר באקט חד צדדי המהווה הפרה של הסכמים ועל כן צפוייה האגודה להכריז על סכסוך עבודה בימים הקרובים.

דני בן זקן, יו"ר אגודת העיתונאים אמר :"אנו דוחים את הפרה החד צדדית. אך אנו מפרידים בין העניין הזה לבין הרפורמה. מצד אחד נמשיך בדיוני הרפורמה ומצד שני נאבק בסיפור הזה".מרשות השידור נמסר :" לא ידוע לנו על כך דבר ונכון לעכשיו לא התקבל כל מסמך המדבר על סכסוך עבודה, לכשיתקבל אם יתקבל, נתייחס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully