וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יש לאילנה דיין?

אמילי גרינצווייג

10.10.2010 / 18:43

יום שידורים מיוחד לכבוד 60 שנה לגל"צ יושיב את כוכבי העבר של התחנה מול המיקרופון בתכניות אותם לא שידרו מעולם: גיא פינס יגיש את יומן הבוקר, קוטנר את ארבע אחר הצהרים

גלי-צה"ל תציין ביום ראשון, 17 באוקטובר 2010, יום הולדת 60, ביום שידורים מיוחד. במסגרת יום השידורים, ישדרו בוגרי התחנה תכניות אותן לא שידרו מעולם: דורי בן-זאב יגיש בשש בבוקר, את "יוצאים לאור", תכנית קריאת העיתונים ולאחריו יגיש גיא פינס את "בוקר טוב ישראל". את כתבי היומן הנוכחיים יחליפו כתבי מחלקת החדשות המיתולוגיים שידווחו עבור המשדר מן השטח.

אילנה דיין תצטרף ל ארז טל ואברי גלעד להגשת "מה יש". לאחריהם יגישו ח"כ שלי יחימוביץ' וח"כ אורי אורבך את "מה בוער" של רזי ברקאי. יחימוביץ' הגישה בעבר את התכנית בגל"צ, אורבך היה ממגישי "המילה האחרונה".

בצהריים יגיש רפי גינת את "קולה של אמא", גאולה אבן וירון דקל יחדשו "משלנו", המצעד השבועי ששידרה גלי-צה"ל, אלא שבמקום להיטים, ידורגו הפספוסים הגדולים מכל הזמנים של שדרי התחנה.

שרון טייכר וערן זרחוביץ' יגישו ב-15:00 את "יש עם מי לדבר". יואב קוטנר, יגיש את "ארבע אחר הצהריים" ועידו רוזנבלום, יגיש, לראשונה, חדשות במסגרת יומן הערב של התחנה. את מבזקי החדשות לאורך היום יערכו ויגישו יעקב איילון, עודד בן-עמי, ינון מגל ודן כנר.

מולי שפירא, דן כנר, אורלי יניב, ג?די לבנה, נעם אבירם, מיכה פרידמן, תמיר (רפיק) קמחי, מרב מיכאלי, ירון אשבל, נעמי רביע ורותי רובינשטיין, גיל קומר, אלי ישראלי, יוסי עוזרד, יאיר לפיד ודני פלד, גדעון רייכר, קוואמי ועירד אשל יחזרו לתחנה כבר ביום שבת, 16 באוקטובר ב-10:00 בבוקר, במסגרת "גלי-צה"ל פריי-סטייל". כל אחד מהם יקבל שעת שידור חופשית.

את יום השידורים המיוחד עורך גולן יוכפז, העורך האחראי גלעד (אמיליו) שנקר, מפיק ראשי: איתן (בוטן) עמרמי, ואת האריזה והפרומו: הפיק עודד דוידוב.


  • עוד באותו נושא:
  • גלי צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully