וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי מעל הכל

אמילי גרינצווייג

12.10.2010 / 12:27

בצ'רלטון זועמים על החלטת ההתאחדות לכדורגל להעביר את הדרבי לשבת ולא ישדרו את המשחק בין מכבי חיפה לבני סכנין שיתקיים באותו ערב

חברת צ'רלטון, מפעילת ערוצי ספורט 1 וספורט 2, לא תשדר בשבת את המשחק בין בני סכנין למכבי חיפה. בעקבות העברת הדרבי התל אביבי לשבת, הוחלט בחברה שלא לשדר את משחקי הליגה ביום זה, למרות שעל פי ההתאחדות לכדורגל מחוייבת החברה לשידור שלושה משחקים בשבוע.

ההתאחדות לכדורגל נעתרה לבקשת הפועל תל אביב להעביר את הדרבי, שתוכנן ליום שני, לשבת. זאת, מכיוון שהקבוצה משחקת ביום רביעי בגרמניה מול שאלקה, במסגרת שלב הבתים בליגת האלופות. הדרבי ישודר בערוץ 1 במוצאי שבת בשעה 21:00.

המפגש בין בני סכנין למכבי חיפה, משחק חשוב ובעל השפעה הן על צמרת הליגה והן ועל התחתית, נקבע לשעה 18:30 בשבת. צ'רלטון תשדר ביום ראשון בספורט 1 את המשחק בין מ.ס. אשדוד להפועל באר שבע וביום שני, בספורט 2, את המשחק בין בני יהודה לבית"ר ירושלים.

מצ'רלטון נמסר על הסיבה לאי שידורו של המשחק בשבת: "ההתאחדות לכדורגל דורסת ברגל גסה את זכויותיה של צ'רלטון, המשדרת הבלעדית בשבת, התאחדות פעלה באופן חד צדדי ולא התייעצות העבירה את הדרבי לשבת". רותם קמר, סמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל מסר בתגובה: "הנושא נמצא בטיפול משפטי. להזזת הדרבי אין שום קשר להמשך ההתנהגות של צ'רלטון בשנים האחרונות, זו אמתלה בלבד. אין שום מניעה לשדר את המשחקים, הדרבי נקבע מראש לשעה מאוחרת על מנת לאפשר לצ'רלטון לשדרם".

  • עוד באותו נושא:
  • צ'רלטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully