וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש חינוכי

אמילי גרינצווייג

12.10.2010 / 13:57

החינוכית פרסמה מכרז חדש להגשת "ערב חדש". פרקליטיו של דן מרגלית: "עושה הרושם שאצה הדרך למישהו לקבוע עובדת בשטח. זוהי התנהלות מוזרה, עזת מצח וחד צדדית"

הטלוויזיה החינוכית פרסמה מכרז פומבי להנחיית התכנית "ערב חדש". בהודעת המכרז, שפורסמה הבוקר בעיתונים קוראת החינוכית לעיתונאים בכירים בעלי ניסיון מינימלי של ארבע שנים בהנחיית תוכניות אקטואליה ובהנחיית תוכניות טלוויזיה בשידור חי, להגיש את מועמדותם עד ל-24 באוקטובר בשעה 12:00, בשלב זה ללא הצעה כספית,.

בתגובה הגיש דן מרגלית, המיוצג על ידי עורכי הדין אמנון זכרוני ובני רוזנטל, לבית המשפט לעניינים מנהליים, בקשה דחופה לצו מניעה זמני שיאסור על החינוכית לנקוט בהליכי המכרז עד להכרעה בעתירה שהגיש מרגלית כנגד החינוכית ומשרד האוצר. זאת בנוסף לבקשה דומה שהגיש מרגלית אתמול בנושא זה, בתגובה לתשובת הפרקליטות, שביקשה לדחות את עתירתו להמשיך את המכרז המקורי ולהשיבו לעבודתו כמגיש התכנית.

על פי הודעת המכרז ועדה מקצועית אשר מונתה על ידי וועדת המכרזים תבחר מבין המועמדים עשרה בעלי ציון האיכות המשוקלל הגבוה ביותר, ביניהם ייערך הליך התימחור הכספי שייערך באמצעות האימייל. תקופת ההתקשרות הנה 12 חודשים, הכוללים שלושה חודשי ניסיון, עם אופציה להארכה. כן יקבע הציון של כל מועמד לפי קריטריונים איכותיים במשקל של 65%, ומשקל של 35% למחיר. הקירטריונים האיכותיים כוללים ניסיון בהנחייה, בקיאות, יכולת הנחיית דיון והתרשמות אישית של הוועדה המקצועית.

עורכי דינו של דן מרגלית, עו"ד אמנון זכרוני וברי רוזנטל, מסרו "עושה הרושם שאצה הדרך למישהו לקבוע עובדת בשטח. זוהי התנהלות מוזרה, עזת מצח וחד צדדית, המתעלמת מהליך שיפוטי קיים. פנינו בדחיפות לבית המשפט על מנת לעצור את הפארסה הזו".

מהטלוויזיה החינוכית נמסר: "בהמשך להחלטת ועדת המכרזים לבטל את תהליך התיחור הקודם ולפרסם פנייה פומבית, פירסמה היום טח"י בעיתונות קריאה פומבית לאיתור מנחה בכיר להנחיית ערב חדש. במידה ובית המשפט יחליט לעצור הליך פומבי זה, נפעל בהתאם".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully