וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניפגש ב-2014

אמילי גרינצווייג

14.10.2010 / 13:13

ועדת הכלכלה של הכנסת החליטה כי רשת וקשת יוכלו לפרוס את חובות העבר שלהן כנגד ערבויות בנקאיות מלאות עד לתקופה של שנתיים וחצי מיום המעבר לרשיונות

זכייניות ערוץ 2 יוכלו לפרוס את חובותיהן עד שנתיים וחצי מיום המעבר לשידור ברישיון, כך הציע שר התקשורת משה כחלון בישיבת ועדת הכלכלה של הכנסת. על פי ההצעה הזכייניות יעמידו ערבויות בנקאיות מלאות, זאת לדברי השר, על מנת לאפשר לגוים המשדרים למלא מחויבויות מצד אחד ולקבל את הרשיונות מצד שני.

מנכ"ל קשת אבי ניר ביקש להאריך את תקופת השבת החובות: "אם רוצים שנעשה תכניות טלוויזיה טובות הלחץ הוא מיותר. הרצון שנעשה את זה מהר מהר הוא טעות מקצועית".

על פי הניסוח המקורי של החוק, קבלת הרישיון לא אמור היה להתאפשר במידה והזכייניות לא היו משיבות את חובות העבר שלהן, אולם נכעת ראה שגם מכשול זה הוסר.

שר התקשורת, משה כחלון, הציג בדיון גם את הצעת היוצרים לפיה מידת ההשקעה בסוגה עילית תקבע באופן פרוגרסיבי. כרגע, קיימת חובה קבועה לפיה גורם שיש לו הכנסות בגובה של 500 מיליון שקלים צריך להעביר 50 מיליון לסוגה עילית, או 17% מהכנסותיו, לפי הגבוה מבים השניים. לפי הצעת היוצרים, כל תוספת של 100 מיליון שקלים בהכנסה, תעלה גם את אחוז ההשקעה הנדרשת בסוגה העילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully