וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר אברג'יל נגד אמנון לוי

גלעד גרוסמן

14.10.2010 / 15:46

איש העולם התחתון תובע 250 אלף שקל מאמנון לוי וערוץ 10, לאחר שבתחקיר "שומר מסך" נקשר שמו לפרשת העלמותו של צעיר ישראלי בדרום אפריקה

מאיר אברג'יל, שנאבק כרגע נגד הסגרתו לארצות הברית בגין הברחת אקסטיזי, יוצא להגנה על שמו: אברג'יל תובע 250 אלף שקל מאמנון לוי וערוץ 10, לאחר שבתחקיר ששודר לפני כחודשיים וחצי בתכנית "שומר מסך" נקשר שמו לפרשת העלמותו של צעיר ישראלי בדרום אפריקה.

בתביעה, שהוגשה היום (חמישי) לבית משפט השלום בתל אביב באמצעות עורכי הדין צבי הלפגוט ושי אדרי ממשרד עורכי הדין הלפגוט אדרי ושות' נטען כי בכתבה ששודרה יצרו לוי ואנשי צוותו "סיפור בדים מסולף, בדיוני, ספקולטיווי ומעוות", שבו הוצג אברג'יל כמי שאחראי או לכל הפחות היה מעורב בהיעלמותו של בסון, שככל הנראה נחטף ונרצח.

לטענת אברג'יל, הכתבה כללה ראיון בלעדי שהעניק לשרון גל לפני כשנתיים, ואשר הדברים שנאמרו באותו ראיון הוצאו מהקשרם ב"שומר מסך". בנוסף, נטען שהכתבה כוללת מידע מסולף ואף מידע רכילותי, והתחקיר מתבסס על עובדות שיקריות. כל זאת, מבלי לאפשר לו להגיב לדברים. אברג'יל מכחיש בתביעה שהוא עבריין בכיר כפי שצוין בכתבה ומזכיר כי הוא נעדר כל עבר פלילי. הוא גם מכחיש כל הכרות עם בסון. "כל 'פשעו' טמון בעובדה מולדת שלא ניתן לשנותה כי מר יצחק אברג'יל הינו אחיו", נכתב בתביעה.

עוד נכתב בתביעה, כי בשעה שכל הרשויות לא הצליחו לפתור את תעלומת העלמותו של בסון, מערכת "שומר מסך קבעה שבסון היה חייל של משפחת אברג'יל, כאשר לוי מסכם את הכתבה במשפט: "האם שילם בחייו בגלל נאמנותו ליצחק אברג'יל? או שחלילה נרצח כשניסה לשחק במגרש של הגדולים?".

"המעשים שביצעו הנתבעים כלפי התובע הם מהחמורים שידעה התקשורת בארץ", נכתב בתביעה. "הנתבעים ניצלו באופן מחפיר את הכוח הרב של אמצעי התקשורת העומד לרשותם, שעה שהם מתיימרים להציג את הדברים כאילו היו תוצר של 'תחקיר' עיתונאי מקיף וחוצה גבולות".

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "לא נוכל להתייחס, היות וטרם הגיע לידינו כל כתב תביעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully