וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה בעקבות אחד

אמילי גרינצווייג

20.10.2010 / 11:14

מגישי ערב חדש מיה בנגל, טלי ליפקין שחק ורונן ברגמן פנו לנשיאת מועצת העיתונות בדרישה לדון בחובת המכרזים בשידור הציבורי, הנשיאות תקיים דיון מיוחד

נשיאות מועצת העיתונות תכונס בדחיפות לדיון בנושא הדרישה לחובת מכרז בשידור הציבורי, זאת בעקבות פנייה של שלושת מנחי "ערב חדש", רונן ברגמן, מיה בנגל וטלי ליפקין שחק לנשיאת המועצה, השופטת בדימוס, דליה דורנר. השלושה פנו לדורנר בתגובה להבהרת נציגי האוצר, במסגרת הסכם הפשרה שהושג אתמול בין דן מרגלית, הטלוויזיה החינוכית והאוצר, כי הטלוויזיה החינוכית מתכוונת להמשיך ולבצע הליכים תחרותיים לבחירת מנחים, גם בעתיד.

השלושה כתבו לשופטת בדימוס דורנר: "בעקבות הפשרה שהושגה, אנו מבקשים להביא את עמדתנו הנחרצת ולפיה החלת חובת מכרזים על עיתונאים לתפקידי שידור וסיקור היא מופרכת וחסרת שחר מקצועי ומהווה פגיעה בחופש העיתונות ובסמכותם המקצועית של העורכים לבחור את העיתונאים איתם יעבדו ולבסס את הבחירה על שיקולים מקצועיים בלבד.

"אנו מבקשים את תמיכת מועצת העיתונות בהבעת עמדה חד משמעית כנגד הניסיון להתערב בשיקולים המקצועיים בשידור הציבורי, הכולל מאות עיתונאים בתפקידי סיקור, שידור ופרשנות בכל גופי השידור הללו (רשות השידור, גלי צה"ל והטלוויזיה החינוכית)".

ממועצת העיתונות נמסר: "המועצה תתכנס בדחיפות בשבוע הבא כדי לדון בסוגייה המעניינת הזו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully