וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעודת יושר

אמילי גרינצווייג

20.10.2010 / 12:35

קשת קוראת ליוצרים דוקומנטריים להגיש הצעות לסרטים דוקומנטרים בהם תתמוך הזכיינית. הסרטים יוקרנו תחילה בתי הקולנוע ולאחר מכן ישודרו בערוץ 2

קשת הודיעה על מיזם חדש להשקעה בסרטים דוקומנטריים שיועדו להקרנות מסחריות בקולנוע ולאחר מכן לשידור בערוץ 2. עמיר מאורי, מנהל מחלקת דרמה וקולנוע בקשת, ועמי גלאם, מנהל הפיתוח בזכיינית, יהיו אחראים על הפרויקט. השניים יאתרו, יפתחו וייזמו סרטי תעודה המיועדים להקרנות מסחריות. את המיזם ירכז לירן עצמור, לשעבר מנהל הפיתוח של ערוץ 8.
.
איתור הפרויקטים הראשונים יתקיים במהלך הרבעון האחרון של שנת 2010, כאשר הכוונה בקשת היא להפוך את המיזם לרב שנתי. מערכת הפרויקט תלווה את היוצרים בתהליך הפיתוח, הצילומים, העריכה וההפצה, אשר כולם יעשו במימונה הישיר של קשת ובשיתוף קרנות נוספות וגופי שידור בארץ ובעולם.

יוצרים דוקומנטריים, בעלי ניסיון בבימוי לפחות סרט תעודה אחד, יוכלו להגיש הצעות לסרטים, המתאימים באורך, להיקף והפצה במסגרת בתי הקולנוע בישראל, לכתובת המייל liran.atzmor@keshet-tv.com.

עמיר מאורי מסר: "המיזם החדש הוא ביטוי לחזון של קשת בתחום הדוקומנטרי. חזון ההופך את היצירה הדוקומנטרית לנגישה יותר לכלל הציבור ומהווה חלק בלתי נפרד מהשיח הקולנועי בישראל.זהו המשך ישיר למחויבותה העמוקה של קשת לקולנוע התיעודי.

לירן עצמור מסר: "אני שמח להמשיך את מסורת הפיתוח והייזום של סרטים תיעודיים והפעם בקשת ובמסגרת הז'אנר היוקרתי של הסרט הארוך המיועד להפצה בבתי הקולנוע. הלוואי שנצליח להביא קהל רב של קוני כרטיסים לבית הקולנוע לראות סרט תיעודי ונמשיך את תנופת המהפך של הדימוי של הקולנוע הישראלי בעיני הצופה הישראלי גם בתחום זה"

קשת הייתה שותפה להפקתם של סרטים דוקומנטריים ארוכים אשר זכו להקרנה מוקדמת בבתי הקולנוע כגון: "לפניך ברעדה", "הכח לשחות" ו"ארץ בראשית" והיא גוף השידור הראשון בישראל שיוזם מסלול מיוחד לפיתוח, הפקה ושיווק סרטים כאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully